• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

لزوم توجه بيشتر به ورزش هاي همگاني در سال 95
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

لزوم توجه بيشتر به ورزش هاي همگاني در سال 95

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، امروزه  بیش از هرزمانی ورزش همگانی مورد نوجه دولت ها قرار گرفته است، زیرا سلامت جسمانی یک جامعه منجر به افزایش سلامت روانی آن جامعه می‌شود و تاثیرات خود را در بخش‌های مختلف از اجتماع نشان می‌دهد. در ارومیه نیز در سال‌های گذشته استارت توجه هرچه بیشتر به ورزش‌های همگانی و عمومی زده شد. دراين باره با  میرعلی محمدی، رئيس كميسيون عمران، حمل و نقل و برنامه ريزي  شورای اسلامي شهر اروميه  گفت و گویی  را انجام  داديم که در ادامه می آید.

شورای شهر و شهرداری ارومیه چه برنامه ای برای توسعه ورزش همگانی در ارومیه دارد؟

سیاست‌گذاری شورا و شهرداری این بوده که در صورتی که شهروندان ارومیه و هم استانی ها عزیز و یا از سایر نقاط کشور، علاقه مند باشند در بخش ورزش و تاسیسات ورزشی، اقدام به سرمایه گذاری و ایجاد زیر ساخت‌های ورزش کنند،  ازین امر مشتاقانه استقبال می کنیم و خواهشمندیم  طرح های خود را به معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه تحویل دهند تا به این وسیله تبدیل به بسته سرمایه گذاری شود.

از افرادی که پیشنهادهای خود را ارائه می‌دهند، چه حمایت‌هایی می‌شود؟

 در حد امکان به این افراد کمک می‌شود و حتی در صورت نداشتن فضا از سوی شهرداری ارومیه با تصویب شورای شهر زمین در اختیار این افراد قرار می‌گیرد و در نهایت طرح‌های خود را اجرایی می‌کنند.

درباره افزایش سرانه ورزش عمومی در ارومیه شورای اسلامی شهر چه اقداماتی صورت گرفته است؟

برنامه‌های مختلفی که برای توسعه ورزش‌های همگانی در نظر گرفته ایم که شامل دوچرخه سواری و سایر ورزش‌های همگانی می‌شود و به صورت برنامه‌های پیش بینی شده از سوی شهرداری برای شهروندان ارومیه تدوین شده و امیدواریم مورد استفاده مردم قرار گیرد.

Print
698 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان