• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداري اروميه خبر داد: آغاز روند نوسازی تاکسیهای فرسوده اروميه  همزمان با ايام الله دهه فجر
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداري اروميه خبر داد: آغاز روند نوسازی تاکسیهای فرسوده اروميه همزمان با ايام الله دهه فجر

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداري اروميه ازآغاز ثبت نام نوسازي 1720 دستگاه تاكسي فرسوده  شهري تا مدل 83  همزمان با آغاز دهه مبارك فجر خبر داد .

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه؛ فخر الدين معصوم زاده، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداري اروميه با اعلام اینکه،  روند تبدیل تاکسی های فرسوده  به نوو نوسازی ناوگان تاکسیرانی از دوازده بهمن به صورت همزمان با سراسر کشور در اروميه آغاز شد، افزود: دراین طرح نوسازی، تلاش خود را برای تبدیل به تمامی تاکسی های فرسوده موجود  به نوانجام خواهیم داد.

وي از پژو 405 و سمند باموتور پایه گاز سوز بعنوان خودروهای جایگزین و بانک های پارسیان و تجارت و ملت را نیز بعنوان بانک های عامل تامین کننده منابع مالی و ارائه دهنده وام به دارندگان خودروهای فرسوده معرفی نمود.

معصوم زاده با بيان اينكه میزان تسهیلات بانکی برای هر آورنده تاکسی فرسوده 200میلیون ریال با نرخ سود 16درصد و بازپرداخت اقساط 48ماهه خواهد بود، افزود: برخورداری خودروهای جایگزین از مخزن سی ان جی با امکان پیمایش حداقل 300کیلومتر درهربار سوخت گیری، نصب جی پی اس برای اندازه گیری پیمایش تاکسی و نصب تاکسی متر برای محاسبه و اعلام کرایه جابجایی مسافران از مهمترین ویژگی های فنی تاکسیهای نو خواهند بود.

وي تاكيد كرد:  امید است نوسازی تاکسی های فرسوده موجب کاهش آلاینده های هوا و ارتقای سطح رفاه عمومی و همچنین افزایش رضایتمندی تاکسیرانان و صرفه جویی در مصرف سوخت گردد.

مدیرعامل سازمان تاکسی رانی شهرداری اروميه در پایان از تمامی دارندگان تاکسیهای فرسوده درخواست کرد که از فرصت پیش آمده استفاده نموده و از 12بهمن تا 21 بهمن  همه روزه در ساعات اداری بر حسب عدد پلاك سمت راست با در دست داشتن مدارک شناسایی و اسناد تاکسی فرسوده  به دفاتر پيشخوان دولتي مراجعه و اقدامات لازم را جهت شروع روند تبدیل به تاکسی فرسوده به نو  انجام دهند.

 

Print
519 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان