• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیریت پسماند شهرداری ارومیه به کمک خبرنگاران حافظ محیط زیست می‌آید
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیریت پسماند شهرداری ارومیه به کمک خبرنگاران حافظ محیط زیست می‌آید

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، این انباشت زباله در تفرجگاه‌های شهرستان ارومیه به گونه ای است که دیگر از آن طبیعت پاک، بکر و دست نخورده خبری نیست. در این زمینه اقداماتی درحوزه حفاظت از محیط زیست به وسیله گروه «خبرنگاران، حافظ محیط زیست» در روزهای گذشته انجام گرفت؛ این گروه برای تسریع در روند این حرکت فرهنگی، نشستی نیز با مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه  داشت.در این باره خبرنگار ما با عزیز قال،  مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت و گویی انجام داده است که در ادامه می آید:

       ابتدا از اهمیت حفظ محیط زیست بگویید.

محیط زیست بزرگ ترین دارایی بشر برای تامین نیازهای مادی و معنوی است از این رو حفاظت از این دارایی بزرگ امری ضروری است و باید رویکردهای مناسب نسبت به محیط زیست اتخاذ شود.


راه اندازی گروه خبرنگاران حافظ محیط زیست تا چه اندازه باعث حفظ محیط زیست می‌شود؟

رسانه‌ها می توانند با فعالیت‌های مختلف سازمان به وی‍‍‍ژه فرهنگ سازی تفكیک زباله،رها نكردن زباله‌ها درتفرجگاه‌ها و بوستان ها، پاكسازی خیابان‌ها و معابرعمومی، مددكاری دولت، شهرداری‌ها و سازمان‌های مرتبط باشند و سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه ضمن استقبال از راه اندازی گروه «خبرنگاران، حافظ محیط زیست» همكاری همه جانبه خود را به منظور پاکسازی طبیعت و فرهنگ سازی پاکیزه سازی محیط زندگی اعلام آمادگی می‌کند.


در چه مقولاتی می‌توانید به این گروه کمک کنید؟

این سازمان می‌تواند خبرنگاران عضو این تشكل را به امكانات لازم برای اجرای برنامه‌ها از جمله کیسه‌های زباله، کیسه‌های پارچه ای بازیافت زباله، ماسک، دستکش و خودروی حمل زباله تجهیز کند.


آیا می‌توان این گروه را در اجرای برخی برنامه‌های سازمان مشارکت داد؟

بله! طرح جمع آوری كتب و دفاتر باطله دانش آموزان در پایان سال تحصیلی دردست اقدام است و از گروه خبرنگاران حافظ محیط زیست نیز درخواست می‌شود برای انجام هرچه بهتر این طرح با سازمان مدیریت پسماند همكاری تنگاتنگی داشته باشند.


Print
635 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان