• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیر روابط عمومی شهرداری ارومیه: شهرداری ارومیه در جهت اجرای قانون و صیانت از حقوق شهروندان،معابر سطح شهر را ساماندهی می نماید
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیر روابط عمومی شهرداری ارومیه: شهرداری ارومیه در جهت اجرای قانون و صیانت از حقوق شهروندان،معابر سطح شهر را ساماندهی می نماید

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، ناصر رکاب، مدیر روابط عمومی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه طرح ساماندهی معابر شهری ارومیه برابر قانون و مطابق درخواست شهروندان و همراهی مسئولین ذیربط در حال اجراست، تاکید کرد: این طرح با اطلاع رسانی دقیق در سطح شهر عملیاتی گردیده است.

ناصر رکاب با اشاره به تبصره یک، بند دو ماده 55 قانون شهرداریهای کشور اذعان نمود:  در این بند آمده است: "سد معبر عمومی برای کسب یا سکنی یا هر عنوان دیگر ممنوع است و شهرداری‌ها موظفند از آن جلوگیری کنند."

مدیر روابط عمومی شهرداری ارومیه با بیان مصم بودن شهرداری به اجرای قانون تصریح کرد: شهرداری ارومیه در اجرای این طرح با هنجارشکنان اجتماعی و عوامل دخیل برابر قانون رفتار خواهد کرد.

وی در ادامه با اعلام اینکه این طرح همزمان در اکثر نقاط شهری با اولویت بندی در مرحله اجراست، اعلام کرد: اجرای  طرح ساماندهی معابر شهری به جهت رعایت حقوق شهروندی ادامه خواهد داشت.

 رکاب خاطر نشان کرد: شهرداری ارومیه با مشارکت و همراهی 750 هزار شهروند شهر ارومیه در راستای تحقق اهداف بلند مدت (افق 1404 ارومیه) بیش از پیش به تلاش خود ادامه خواهد داد.

 مدیر روابط عمومی شهرداری ارومیه در پایان با بیان اینکه شهر ارومیه متعلق به همه شهروندان بوده و رعایت حقوق شهروندی از مولفه های اولیه خادمین مردم در شهرداری و شورای اسلامی شهر می باشد.













Print
611 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان