• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه: تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در سال آینده
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه: تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در سال آینده

اسماعیل الماسی با بیان اینکه وظیفه مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی اجرای مصوبات شورای سازمان و هیئت مدیره است اظهار داشت: تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی سازمان در صورت تخصیص اعتبار کلان از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری انجام می شود و از حوزه اختیارات مدیر عامل خارج است.

وی از اظهار نارضایتی از وضعیت کنونی اتوبوسرانی ارومیه گفت: با وضعیت کنونی سازمان نیاز است نمایندگان مجلس، استاندار، فرماندار و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه چاره ای اساسی بیندیشد.

الماسی در ادامه سخنانش اظهار داشت: برای بازسازی اتوبوس های داخل شهر در سالجاری بیش از 10 میلیارد و 500 میلیون ریال صرف شده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه در ادامه به برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت سازمان اشاره و اظهار داشت: تعدیل نیروی انسانی با بازنشسته شدن پرسنل، ایجاد خطوط BRT، خرید 100 اتوبوس، بازسازی اتوبوس های فرسوده، جذب 25 اتوبوس خریداری شده به ناوگان، ایجاد خطوط ویژه حرکت برای اتوبوس ها از برنامه های مهم سازمان اتوبوسرانی در سال آینده خواهد بود.

وی در پاسخ به سوال درباره پرداخت یارانه دولت به حمل و نقل عمومی گفت: تاکنون ریالی از بابت یارانه های دولتی دریافت نکرده ایم و امیدواریم تا پایان سالجاری این یارانه به حساب سازمان واریز شود.

Print
957 رتبه بندی این مطلب:
2/0
دی ان ان