• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مسابقات ورزشی بانوان در شهرداری ارومیه  برگزار می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مسابقات ورزشی بانوان در شهرداری ارومیه برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، «وحید عباسی»   هدف از برگزاری مسابقه را  توجه به ورزش بانوان و تأکید به نقش فعال بانوان در فعالیت های اجتماعی عنوان کرد و گفت : نام نویسی بصورت رایگان انجام می پذیرد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به واحد روابط عمومی شهرداری منطقه یک و ارائه مدارک لازم نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری مسابقه پیاده روی 13 شهریور ماه در پارک گوللر باغی به صورت مسیر رفت و بر گشت خواهد بود،  افزود : شرایط شرکت کنندگان از متولدین 1380 به بالا (بالای 14 سال) بوده و ثبت نام رشته پیاده روی در هنگام برگزاری مسابقه نیز مقدور می باشد و شرکت کنندگان می توانند در همان روز مسابقه نیز با نام نویسی در محل برگزاری مسابقه شرکت کنند.

شهردار منطقه یک اضافه کرد:  از این شرکت کنندگان در پیاده روی که موفق به طی مسیر مسابقه شده اند، 10 نفر به قید قرعه  جوایز به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

وی  با اشاره به مسابقات پرتاب دارت و طناب کشی،  خاطرنشان کرد : مسابقات طناب کشی در قالب تیمی و متشکل از 6 نفر می باشد و مسابقات پرتاب دارت نیز بصورت انفرادی بوده و به نفرات تیم های برتر جوایزی تعلق خواهد یافت.

Print
888 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان