• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مشارکت فراگیر شهرداری ارومیه در پویش سراسری ترنم مهربانی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مشارکت فراگیر شهرداری ارومیه در پویش سراسری ترنم مهربانی

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، مراسم گلریزانی که این پویش روز پنجشنبه در سالن دو هزار نفری شهید باکری فرهنگسرای جوان برگزار خواهد نمود، با پوشش حمایتی گسترده شهرداری برگزار می شود.

در اجرای دستور شهردار ارومیه و با هماهنگی معاونت توسعه سرمایه انسانی، اداره ارتباطات و امور بین الملل، سازمان سیما، منظر و فضای سبز، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سازمان آتش نشانی برای اجرای هرچه مطلوب تر این مراسم پای کار آمدند.

اطلاع رسانی محیطی، انتشار فراخوان جلب مشارکت، تدارک و پشتیبانی نیروی انسانی مراسم گلریزان، پشتیبانی تجهیزات و امکانات مورد نیاز، بهسازی و مرمت فضای سبز محوطه سالن، استقرار اکیپ های امدادی و … از جمله اقدامات و برنامه های شهرداری ارومیه برای مشارکت در این برنامه خیریه است.

پویش ترنم مهربانی، ویژه برنامه ای است که با دستور مقام عالی استان آذربایجان غربی، توسط اداره کل بهزیستی و با مشارکت شهرداری ارومیه، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، سازمان همیاری شهرداری های استان، فرمانداری ارومیه، اداره کل ورزش و جوانان، حوزه هنری و موسسه دارالحافظین قرآن کریم برگزار می شود.

Print
310 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان