• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

معاون حمل و نقل و ترافیک: استقرار مرکز کنترل ترافیک در شهر ارومیه ضروری است
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

معاون حمل و نقل و ترافیک: استقرار مرکز کنترل ترافیک در شهر ارومیه ضروری است

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه، ذاتی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه  در این خصوص گفت:  امروزه در اکثر شهرهای بزرگ به منظور ارتقاء احاطه مدیریت شهری بر کلیه رویدادها و وقایع اثرگذار شهر، از فن آوری های نوین نظارت از راه دور استفاده  می شود.

وي افزود: یکی از این مراکز و ابزارهای نظارتی، مرکز کنترل ترافیک و نظارت تصویری می باشد که امکان تدابیر مدیریتی در خصوص  رویدادها و حوادث  مختلف شهر به ویژه مدیریت ترافیکی را فراهم می کند. شهر ارومیه هم یکی از کلانشهرهای کشور است  که به خاطر وسعت و جمعیت آن نیاز مبرمی به استقرار مرکز کنترل ترافیک و نظارت تصویری دارد.

ذاتي با اشاره به اهداف و کاربردهای مرکز کنترل ترافیک گفت:  هدف از استقرار این مرکز، مدیریت شبکه های ناوگان حمل و نقل عمومی، دستیابی مردم و رانندگان به اطلاعات ترافیکی جهت انتخاب مسیر، همکاری مشترک پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری در جهت هدایت روان و بهینه ترافیک و کنترل ترافیک، استفاده بهینه از ظرفیت معابر شهری، افزایش ایمنی، کاهش مصرف سوخت و آلودگی های ناشی از ترافیک و ایجاد یک سیستم مدیریت یکپارچه ترافیکی می باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه تاكيد كرد: مدیریت ترافیک تنها یکی از مهمترین مسئولیت های این مرکز بوده و این مرکز وظایف دیگری چون هماهنگی فعالیت های بین سازمانی را هم عهده دار است.

ذاتی درپايان خاطر نشان كرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک با اتخاذ رویکری تخصصی و با کمک و بذل توجه شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر پیگیر استقرار این مرکز در شهر ارومیه است و  در این خصوص اقدامات و رایزنی های با شرکت های معتبر صورت گرفته است تا با ایجاد این ضرورت اجتناب ناپذیردر مدیریت شهری، انسجام و یکپارچگی در تدابیر مدیریتی اعمال شود و بتوانیم خدمات مطلوب تری به شهروندان خود ارائه دهیم.

Print
462 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان