• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

وزیر کشور: توجه به شهرداری ها از اولویت های سال 95 است
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

وزیر کشور: توجه به شهرداری ها از اولویت های سال 95 است

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه، عبدالرضا رحمانی فضلی روز شنبه 22 اسفندماه با بیان مطلب فوق در نشست استانداران سراسر کشور اظهار داشت: امید است با قول رییس جمهوری ساختمان سازی رونق خوبی یابد اما باید فکری کرد و شهرداری ها را فعال نمود چرا که عدم حمایت از شهرداری ها نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی توسعه روستایی را از دیگر اولویت های وزارت کشور عنوان کرد.

وزیر کشور همچنین گفت: رضایتمندی مردم در حوزه مراجعه به ادارات و دریافت خدمات و پیگیری کارها در نظام اداری اولویت دیگر ما است.

وی افزود : بر اساس نظرسنجی ها رضایتمندی مردم در مراجعه به دریافت خدمات قانع کننده نیست و تکریم ارباب رجوع را در ادارات، خوب انجام نمی دهند.

وزیر کشور همچنین با بیان اینکه شعار همدلی و همزبانی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشتند در این دوره از انتخابات تجلی یافت، اظهار داشت: سال 94 را با تمام فراز و فرودها و با وجود تمام اتفاقات داخلی و منطقه ای و بین المللی با 'همدلی و همزبانی' پشت سر گذاردیم، با عنوان شعار سال که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشتند و تجلی آن را در انتخابات دیدیم.

رحمانی فضلی در ادامه گفت: مسئله دیگری که ما در وزارت کشور در سال 94 آن را مدیریت کردیم مسئله اربعین حسینی بود که با توجه به شرایط کشور و واقعه منا به دستور رهبر معظم انقلاب وزارت کشور متولی ساماندهی این مراسم شد که در این زمینه ستاد اربعین در وزارت کشور با حضور دستگاه های مختلف تشکیل شد.

وی افزود: با وجود اینکه یک ماه و نیم بیشتر فرصت نداشتیم با برنامه ریزی و هماهنگی های دستگاه های مرتبط با اربعین یک اقدام بزرگ و عملیات عظیم مذهبی را شاهد بودیم که نزدیک به دومیلیون زائر با سلامت و امنیت کامل به عراق سفر کردند و بازگشتند.

وی ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران ستاد اربعین بخصوص استان های خوزستان و ایلام افزود: همه تلاش کردند و این موضوع با آبرومندی مدیریت شد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه برای سال آینده چند مساله در اولویت ما است یکی از این موارد را اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: تحقق مطالبات مردم در حوزه اقتصادی در گرو اقتصاد مقاومتی است دولت قرارگاه را ایجاد کرده بخشنامه ها و دستورالعمل ها و اقدامات خوبی صورت گرفته اما تحقق این به دست فرمانداران، مدیران و استانداران است.

وی افزود: حوزه اقتصادی ما تا آخر فروردین دستورالعمل اجرایی اقتصاد مقاومتی را در استان ها با نگاه استانداران و هر کدام از استان ها با برنامه مشخص باید داشته باشد.

وی با بیان اینکه توانمند سازی اقتصاد برای ما مهم است گفت: نباید توطئه دشمن را نادیده بگیریم تاثیر برجام به معنای رفع تمام مشکلات نیست بلکه تسهیل کننده و کمک کننده و معین است زمانی می تواند موثر باشد که برنامه های اقتصاد مقاومتی جدی گرفته شده و از امکانات آن به عنوان ظرفیت استفاده شود.

وزیر کشور اظهار داشت: قبل از تحریم ها اقتصاد کشور در شرایط بسیار نامطلوبی بود و همه چیز با برجام حل نمی شود بلکه برجام حمایت می کند و روال کار در خارج از کشور را در تامین منابع و تکنولوژی تسهیل می کند.

رحمانی فضلی گفت: سال بعد بین استان ها رقابت مثبت، سازنده در مسیر خیر خواهد بود و در اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی می شود.

Print
569 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان