• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

معاون فنی و عمرانی شهردای ارومیه خبر داد: انجام 1441 آزمایش در آزمایشگاه مکانیک خاک شهرداری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

معاون فنی و عمرانی شهردای ارومیه خبر داد: انجام 1441 آزمایش در آزمایشگاه مکانیک خاک شهرداری

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه و به نقل از روزنامه همشهری، مهندس ابراهیم صفری با اشاره به توانایی های آزمایشگاه مکانیک خاک شهرداری اظهار داشت: با استفاده از فناوری های نوین علاوه بر رعایت استاندارد و ضوابط مربوط به پایداری و پایانی سازه ها، در شرایط مختلف اقلیمی و لرزه خیزی نیز کشور می تواند سرعت و کیفیت اجرای پروژه های عمرانی به ویژه پروژه های مهم شهرداری را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه مقاومت و استحکام پل ها در برابر نیروهای جانبی، بارهای ثقلی، دینامیکی و زلزله با بهره گیری از نشریات 235 و 315 آنالیز شده است، خاطر نشان کرد: همچنین برای اجرای این پروژه ها باید کیفیت شامل مدیریت پروژه، مدیریت کیفیت، نشریه 101، آئین نامه آبا و موازین و الزامات آزمایشگاهی در نظر گرفته شود.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه، کنترل آزمایشگاهی برای تأمین کیفیت مانند ارتقای تکنولوژی بتن در آزمایشگاه مکانیک خاک استان، مکانیک خاک سهند، آزمایشگاه های محلی و آزمایشگاه شهرداری ارومیه انجام می شود.

صفری افزود: در مجموع 1441 نوع آزمایش شامل 516 آزمایش بتن، 580 آزمایش زیرسازی، 135 آزمایش قیر و 58 آزمایش دانه بندی از سوی آزمایشگاه مکانیک خاک شهرداری ارومیه در 6 ماهه اول سال جاری انجام شده است.

Print
850 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان