• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مغازه تعویض روغن در آتش سوخت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مغازه تعویض روغن در آتش سوخت

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان راس ساعت 1:43 دقیقه بامداد روز گذشته، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 1 را به جاده شهید کلانتری روبروی پمپ بنزین زارعی اعزام كرد.

ابراهیم شاد قوشچی به نقل از حیدر زال افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این زمینه چنین اظهار داشت: یک کارگاه 30 متر مربعی تعویض روغن خودرو دچار آتش سوزی شده بود، که با توجه به وجود مواد قابل اشتعال زیاد در محل شعله های آتش دود تا چند متر به آسمان زبانه میکشید، آتش در حال گسترش و سرایت به تمام قسمت های این مغازه و واحدهای همجوار بود.

وی افزود: نیروهای عملیاتی به سرعت با قطع جریان برق و گاز محل حادثه را ایمن سازی کرده و با استفاده از تجهیزات انفرادی، دستگاه تنفسی و دو رشته لوله های آبرسانی فشار قوی از دو جهت خود را به کانون آتش سوزی رسانده و شروع به انجام عملیات شعله زنی شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان دقایقی بعد از جدال با شعله های سرکش آتش موفق به مهار کامل این آتش سوزی شده و پس از انجام عملیات لکه گیری، اطمینان از عدم برگشت شعله و ایمن سازی محیط با ارائه توصیه های ایمنی به مالک به عملیات خود پایان دادند.

Print
280 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان