• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مهار شعله های آتش خودرو  پارک شده در  کنار خیابان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مهار شعله های آتش خودرو پارک شده در کنار خیابان

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، ساعت 1:50 دقیقه بامداد روز جمعه  در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 و اعلام وقوع آتش سوزی یک دستگاه خودرو شاسی بلند پارک شده در کنار خیابان به آتش نشانی ارومیه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 2 به محل حادثه واقع در اول خیابان صمدزاده اعزام شدند.
ابراهیم شاد قوشچی رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه به نقل از اسماعیل داوطلب افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این خصوص چنین اظهار داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید یك دستگاه خودرو شاسی بلند لیفان که در كنار خیابان و در مجاورت منزل مسکونی  پارك شده بود به یكباره از دچار آتش سوزی شده بود و کاملاً شعله ور بود.
 وی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محیط و با استفاده از تجهیزات انفرادی و در همان لحظات اولیه به وسیله دو رشته لوله آبدهی آتش نشانی، شعله های آتشی که از میان این وسیله نقلیه به آسمان بلند شده بود را مهار كرده و از گسترش و سرایت آتش به دیگر نقاط خودرو ممانعت به عمل آوردند.
وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان خودروی حادثه دیده را به طور كامل ایمن سازی كرده، جریان برق خودرو را قطع و پس از اطمینان از عدم بروزآتش سوزی مجدد، خودرو سواری را جهت انجام اقدامات قانونی به مالک و نیروی انتظامی حاظر در محل تحویل دادند.

Print
313 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان