• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ناوگان خودرویی خدمات موتوري شهرداري اروميه توسعه يافت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ناوگان خودرویی خدمات موتوري شهرداري اروميه توسعه يافت

به گزارش  روابط عمومي شهرداري اروميه، عربعلي بهمن خواه، مدير عامل سازمان خدمات موتوري شهرداري اروميه با بيان اينكه رشد و گسترش  چشمگير شهرنشینی در سال هاي اخير مستلزم خدمات رساني بيشتر در حوزه مديريت شهري است كه سازو کارهای سنتي  نيز پاسخ گوي نياز هاي شهري نيست،  گفت:  در این راستا استفاده از روش هاي مكانيزه و اتوماتيك برای تسريع در ارائه خدمات و سهولت در انجام دادن آن يكي از مبانی اصلی و مورد بحث در مديريت شهري به حساب مي آيد.

وي افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده و تدابیر راهبردی شهردار ارومیه و حمایتهای شورای اسلامی شهر  ناوگان سازمان خدمات موتوری  شهرداري اروميه تجهیز شد.

به گفته بهمن خواه  هزینه های سنگین تعمیر و نگهداری ماشین آلات و فعالیتهای شبانه روزی در خصوص کارکرد ماشین آلات، که دستگاه های این سازمان بصورت مداوم مشغول خدمات رسانی هستند ، جوابگوی نیازهای کلانشهر ارومیه نيست كه با ورود خودروها ي جديد خريداري شده به ناوگان سازمان، هزینه تعمیر و نگهداری ماشین آلات تا 60 درصد کاهش مي يابد .

وي خاطرنشان كرد:  50 دستگاه خودرو fuso   خريداري شده در حوزه های مختلف خدمات شهری از جمله سازمان مدیریت پسماندها، سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی و همچنین سازمان خدمات موتوری مشغول به فعاليت مي شوند.

مدير عامل سازمان خدمات موتوري شهرداري اروميه هزینه ماشین آلات خریداری شده را با مناسب سازی، بیش از 90 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : با ورود این دستگاهها به ناوگان مديريت شهري اروميه ، شاهد شهری آباد و پاکیزه خواهیم بود.

Print
423 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان