• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ناوگان و تجهیزات آتش نشانی شهرداری ارومیه نیاز به توسعه و نوسازی دارد/ نگاه ویژه به آتش نشانان شهر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ناوگان و تجهیزات آتش نشانی شهرداری ارومیه نیاز به توسعه و نوسازی دارد/ نگاه ویژه به آتش نشانان شهر

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه:

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  ولی مناف زاده در مراسم صبحگاهی مشترک و رژه خودرویی که به مناسبت ۷ مهر روز ملی آتش نشانی و ایمنی در حیاط ایستگاه مرکزی برگزار شد روز 7 مهر را به آتش نشانان و فعالان فداکار این حوزه تبریک گفت و  بیان کرد:  اگرچه تعداد نیروها و تجهیزات آتش نشانی شهرداری ارومیه کمتر از استاندارهای جهانی و کشوری است اما با وجود این کمبودها،  آتش نشانان ایثارگر؛ حادثه در شهر را مدیریت و در کمترین زمان ممکن عملیات امداد و نجات را انجام می دهند .
وی با بیان این که تجهیزات و ناوگان آتش نشانی شهرداری ارومیه فرسوده است، بیان کرد:  ناوگان و تجهیزات آتش نشانی شهرداری ارومیه نیاز به توسعه و نوسازی دارد  و در این راستا نیازمند کمک های دولتی هستیم.
مناف زاده اظهار کرد:  آتش نشانی شهرداری ارومیه مازاد بر وظایف قانونی و با وجود فرسودگی و کمبود ناوگان مشغول ارایه خدمات در داخل و خارج از محدوده شهری است و انتظار داریم با کمک های دولتی جهت  توسعه و نوسازی ناوگان، ارایه خدمات تداوم و کاهش نیابد.
وی با اشاره به پرسنل سازمان آتش نشانی  و آتش نشان فداکار شهر،  بیان کرد:  به رفاه پرسنل آتش نشانی و آتش نشان و رفع مشکلات آنها نگاه ویژه شود .

Print
263 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان