• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نایب رئیس شورا خبر داد: در 28 نقطه ی شهر ارومیه  پايگاه هاي سلامت احداث مي شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نایب رئیس شورا خبر داد: در 28 نقطه ی شهر ارومیه پايگاه هاي سلامت احداث مي شود

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه، حسین بخشایشی، نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در آيين افتتاح سيستم يكپارچه شهرسازي  که به مناسبت 14 تیر، روز شهرداري ها و دهياري ها گفت: روز ملی شهرداری ها و دهیاری ها یک روز بسیار بزرگ و ارزشمندی برای خانواده بزرگ شهرداری و دهیاری ها است.

وی  در ادامه با بيان اينكه مشکلات عدیده ای در طول 2-3سال اخیر دامن گیر ارگان شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه شده است، گفت:  رکود مسکن و نبود ساخت و ساز باعث شده است که در سطح کشور شهرداری ها عملکرد چشمگیری که موجب رضایتمندی عموم شهروندان شود را ندارند .

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با اعلام اينكه سال 94 و 3ماهه اول سال 95 بدترین زمان و برهه برای شهرداری ارومیه از نظر میزان درآمد ها بود،  تاکید کرد : با وجود این کثیر از مشکلات در مجموعه شهرداری، کارکنان  وعوامل پرسنلی این  ارگان  با تلاش های شبانه روزی خود توانسته اند بدون هیچ کوتاهی کارشان را به نحو احسن  انجام دهند.

وي اظهار داشت: شورای اسلامی شهر درتمامی نقاط شهر و در حوزه های خدماتی ،فرهنگی ، اجتماعی وعمرانی سیاستی را که در نحوه ارائه خدمات اتخاد کرده است بر مبنای عدالت بوده و در توزیع عادلانه ی این خدمات من جمله در مناطق محروم شهری،کم برخوردار،حاشیه ی شهر و سکونت های غیر رسمی از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده است.

Print
864 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان