• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نرخ کرایه اتوبوسهای شهری ارومیه 18 درصد افزایش می یابد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نرخ کرایه اتوبوسهای شهری ارومیه 18 درصد افزایش می یابد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ ناصر سعید آبادی، مدیر عامل سازمان  اتوبوسرانی شهرداری ارومیه  با اعلام خبر افزایش نرخ کرایه های اتوبوس ها، بیان کرد: بر اساس پیشنهاد سازمان اتوبوسرانی و تصویب اولیه در جلسه مشترک هیات مدیره و شورای سازمان و تصویب نهایی در شورای اسلامی شهر و تایید فرمانداری ارومیه نرخ کرایه تمامی مسیرهای شهری و روستایی شهر ارومیه و حومه تحت پوشش ناوگان اتوبوسرانی تا 18 درصد افزایش خواهد داشت.

وی زمان اجرای نرخ های جدید را روز یکشنبه مورخه 22 مرداد امسال اعلام و گفت: در سال جاری نیز کرایه پرداختی با کارت بلیت با کرایه پرداختی نقدی تفاوت چشمگیر خواهد داشت.

 سعید آبادی هدف از این تفاوت را ترغیب شهروندان برای استفاده از کارت بلیت الکترونیکی عنوان و ابراز امیدواری کرد:  شهروندان با استفاده از کارت بلیت در پرداخت کرایه ها علاوه بر مدیریت هزینه خود کاهش تخلفات اخذ کرایه اضافی و مدیریت زمان و کنترل دقیق تر توسط سازمان را هم برای برنامه ریزی دقیق تقاضای سفر در مسیر ها و به تبع آن خدمات دهی بهینه به مسافران یاری فرمایند.

 وی از نصب برچسب کرایه ها (کارتی و نقدی) و شماره تماس رسیدگی به شکایات در شیشه کناری دربهای ورودی اتوبوسها خبر داد و از شهروندان  خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف به ویژه اخذ کرایه اضافی سریعاً با شماره اعلامی 32331910 تماس و یا مراتب را به سامانه پیام کوتاه 3000149149  یا سامانه 137گزارش تا در اسرع وقت رسیدگی لازم معمول گردد.

مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری ارومیه   در پایان تاکید کرد:  تمامی باجه های شارژ و فروش بلیت الکترونیکی در پایانه های اصلی خیابان عطایی – پنجراه – مدرس – میدان ولایت فقیه  و چهارراه دانشکده فعال و به مسافران که درخواست خرید یا شارژ کارت بلیت را داشته باشند ارائه خدمات خواهند نمود.

Print
452 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان