• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نظارت بر تاکسی‌های ارومیه در زمان بارش
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نظارت بر تاکسی‌های ارومیه در زمان بارش

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه،  فخرالدین معصوم زاده، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه  با اعلام این‌که 7 گروه طی روزهای بارانی و برفی بر فعالیت تاکسی‌های فعال شهری نظارت می‌کنند، گفت: نظارت بر تاکسی‌های خطی به وسیله تاکسی یاران که در ایستگاه‌ها مستقر می‌شوند انجام می‌گیرد و تاکسی‌های تلفنی نیز از سوی مدیران آنها کنترل می‌شوند اما در مورد  گردشی‌ها با برخی مشکلات روبه رو هستیم.

به گفته وی، بازرسان تاکسیرانی به دلیل گردشی بودن این گونه تاکسی‌ها نمی‌توانند نظارتی جدی و مستمر بر روی آنها داشته باشند.

معصوم زاده افزود: از این رو با استفاده از تجهیزاتی همانند GPS و تعبیه امکان پرداخت الکترونیکی در تاکسی‌ها در آینده، می‌کوشیم این گونه تاکسی‌ها را نیز کنترل کنیم و بر آنها نظارت داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه از تدابیر ویژه سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه در روزهای برفی خبر داد و گفت: این سازمان 500 فقره زنجیر چرخ را به طور رایگان طی هفته گذشته به تاکسی‌ها اهدا کرد.

به گفته معصوم زاده، همه تاکسی‌ها ملزم به بررسی تجهیزات زمستانی خود و تجهیز خودروهای خود به بخاری و برف پاک کن هستند و در غیر این‌صورت تخلف کرده اند.

وی با اشاره به آماده باش ناوگان تاکسیرانی در زمان بارش ها، گفت: 500 دستگاه تاکسی در زمان بارش‌ها به صورت ویژه، در شهرک‌های اقماری وظیفه خدمات رسانی به شهروندان را انجام می‌دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تعلل در امر خدمت رسانی تاکسیرانان شهرداری ارومیه را حتما با بازرسان گشت تاکسیرانی مستقر در شهر مطرح و یا از طریق شماره تلفن 32359995 و شماره پیامکی 30005289 به سازمان تاکسیرانی اعلام کنند.

وی یادآور شد: با توجه به آغاز فصل زمستان و بارش، بازرسان و گشت‌های این سازمان حضوری جدی و ملموس در شهر خواهند داشت.

Print
574 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان