• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نمادهای شهری ارومیه بازسازی می‌شوند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نمادهای شهری ارومیه بازسازی می‌شوند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه ، مجتبی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه با بیان این که پروژه‌های متعددی در سال جاری اجرا می‌شود، اظهار کرد: تمامی برنامه‌ها با هدف زیباسازی و بهسازی فضاهای شهری برای بالا بردن نشاط، شادابی و بهداشت روانی شهروندان و ایجاد شهری سالم اجرامی‌شود.

وی افزود: افزایش بهره وری تاسیسات و تجهیزات عمومی شهر و ایجاد زمینه‌های استفاده مطلوب و بهینه از تاسیسات در پارک ها، میادین، باغ‌های عمومی و پارکینگ‌ها برای افزایش رفاه عمومی صورت می‌گیرد.

به گفته وی، مطالعات زیباسازی، نورپردازی و پردازش روگذرهای شهیدلر و آذربایجان به پایان رسیده است و در مرحله نصب سیستم‌های روشنایی قرار دارد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه در ادامه از طراحی و ساخت کشتی اسب پرنده به طول 9 متر خبر داد و افزود: پیش بینی می‌شود در ماه آینده با شناسایی مکان مناسب، این نماد در شهر جانمایی شود. علیزاده ابراز کرد: بر اساس روال سال‌های گذشته این سازمان در جشنواره‌های مختلف از جمله گل‌ها، انگور و رمضان مشارکت و همکاری‌های لازم را خواهد داشت.

وی به فعالیت این سازمان در زمان انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: این سازمان 300 تابلو در مرحله دوم انتخابات در نقاط مختلف شهر برای تبلیع کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نصب کرده بود.

Print
623 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان