• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نهضت در ختكاري در شهر اروميه آغاز شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نهضت در ختكاري در شهر اروميه آغاز شد

به گزارش روابط عمومی شهرداري اروميه؛  علي شايگان  با تاكيد برکاشت درختان پهن برگ به خصوص درختان بومی و استفاده از گیاهان جایگزین چمن و اصلاح الگوی کشت و مقاوم به کم آبی،  گفت:  نهضت درختکاری، سیاست کلان فضای سبز شهرداری ارومیه در راستای توسعه فضای سبز شهری است كه در اين راستا ستادی در سازمان پارکها و فضای سبز شهرداري اروميه  تشکیل یافت.

 وي با بيان اينكه برنامه ریزی و پیش بینی های لازم جهت اجرای این طرح به طور جدی توسط مناطق آغاز شده است، ابراز  کرد:  مناطق 5 گانه  در خصوص محل های نهال کاری اقدامات لازم را انجام داده اند و کلیه کاربری های فضای سبز درون شهر شناسایی و تملک ها صورت گرفته تا مقدمات نهضت درختکاری فراهم باشد.

 شایگان با تاکید بر لزوم آماده سازی زیرساخت ها در توسعه فضای سبز، عنوان كرد:  برای ماندگاری و پایداری فضای سبز و حفظ آن لازم است، ابتدا زیرساخت های آن طراحی شده و سپس به مرحله اجرایی برسد که در حال حاضر رویکرد و سیاست سازمان پارکها و فضای سبز بدین سمت است.

 وي در پایان با  آرزوی سلامتی و سالی پربرکت برای شهروندان و مسافران نوروزی شهر ارومیه، گفت: تلاش می کنیم تا با تمام توان زمینه ساز اوقات خوش و رفاه هموطنان را فراهم آوریم .

Print
475 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان