• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نوروز 95 بهترین فرصت برای معرفی اروميه 1404
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نوروز 95 بهترین فرصت برای معرفی اروميه 1404

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه ؛ نوروز امسال باید نسبت سال‌های گذشته متفاوت برگزار شود، چرا که رویدادی همچون ششمین اجلاس بین المللی راه ابریشم و جشن  پنج هزار سالگي شهر اروميه را   در ارديبهشت 95 در پیش‌ رو داریم.

با توجه به حضور 32 کشور در طی چهار روز و برگزاری جلسات متعدد و ارائه نقشه راه در موضوعات مختلف فرهنگی ، تجاری ، بازرگانی ، سرمایه گذاری در ششمین اجلاس بین المللی راه ابریشم می تواند واقعه مهمي را  برای شهر اورمیه رقم زند .

دستاوردهاي ششمین اجلاس بین المللی راه ابریشم اعم از موضوعات امنیت در حوزه های گردشگری و سرمایه گذاری و معرفی شهر اورمیه به عنوان یکی از شهرهای مهم و کلانشهر ایران اسلامی و حضور تعداد قابل توجهی از افراد کشورهای مختلف و کشور  در شهر اورمیه و دیدار و برخورداری از ظرفیت های ویژه و قابل بهره مندی در حوزه های مختلف می تواند تاثیرات مثبت فراوان برای شهرمان داشته باشد .

شهرداری اروميه  ضمن اینکه می‌تواند میزبانی شایسته‌ای از گردشگران نوروزی داشته باشد می‌تواند در راستای معرفی رویداد هاي اروميه در ارديبهشت 95 و معرفي اروميه1404  به عنوان شهري سالم ، سبز ، فرهنگي و مجهز به فناوري اطلاعات و حمل و نقل ريلي  فعالیت‌های لازم را انجام دهد.

Print
845 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان