• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نیروهای شهرداری ارومیه علیه ویروس کرونا واکسینه می شوند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نیروهای شهرداری ارومیه علیه ویروس کرونا واکسینه می شوند

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حجت الاسلام والمسلمین  محمد خلیل پور در جلسه صحن علنی شورای شهر بیان کرد: با توجه به هماهنگی انجام شده، پرسنل شهرداری ارومیه بزودی واکسینه می شوند.
وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی آتش نشانی ، آرامستان و پسماند شهرداری ارومیه با توجه به شرایط فعالیت از اولویت های واکسیناسیون کرونا هستند.
حجت الاسلام والمسلمین خلیل پور خاطر نشان کرد:   با توجه به اینکه پرسنل شهرداری ارومیه و نیروهای عملیاتی شهرداری درخط مقدم مبارزه با کرونا هستند ، هماهنگی های لازم برای واکسیناسیون نیروهای خدوم شهرداری انجام شده است.
وی در ادامه با بیان این که بافت تاریخی شهر ارومیه؛ هویت  شهر باید احیا شود، گفت:  بافت های تاریخی در دیگر کشورهای جهان بعنوان صنعت گردشگری محسوب می شود .
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:  برای احیای بافت تاریخی شهر ارومیه باید یک شهردار مستقل انتخاب کنیم تا با هماهنگی و کاریابی با کارشناسان میراث فرهنگی بافت های تاریخی شهر را احیا کنند.
وی با بیان این که  دروازه ها و امامزاده های داخل شهر ارومیه باید احیا شوند، اظهار کرد:  چندین امامزاده در داخل شهر ارومیه وجود دارد که ناشناخته مانده اند و باید احیا شوند.

Print
242 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان