• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

همایش پیاده‌روی خانوادگی با استقبال پرشور شهروندان در ارومیه برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

همایش پیاده‌روی خانوادگی با استقبال پرشور شهروندان در ارومیه برگزار شد

همزمان با هفته تربیت بدنی، ششمین همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ارومیه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی همچنین با حضور پرشور شهروندان صبح امروز ۲۸ مهر ماه برگزار شد.

شهردار ارومیه در این همایش بزرگ پیاده روی با بیان اینکه سیاست شهرداری ارومیه توسعه ورزش های محله محور است، گفت: در راستای حمایت از ورزش والیبال, جام پرچم با حضور ۳۲ تیم از محلات در ارومیه برگزار شد که دو نفر نیز به تیم ملی نوجوانان والیبال دعوت شدند.

دکتر حسین مهدی زاده افزود: مدیریت شهری در راستای توسعه ورزش‌های محله محور، زیرساخت‌های مناسب در پارک‌های محلات را پیاده سازی کرده و در همین راستا سال گذشته ۳ پارک در محلات کم برخوردار ارومیه به بهره‌برداری رسیده و امسال نیز سه پارک دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

در این همایش که با استقبال پرشور شهروندان همراه بود، شرکت کنندگان مسیر پارک الغدیر به سمت خیابان دفاع مقدس را همراه با خانواده خود به صورت پیاده طی کردند.

در پایان این همایش به قید قرعه یک دستگاه خودرو ساینا، ۸۰ دستگاه دوچرخه، ۱۰۰ عدد سیم کارت همراه اول، لباس ورزشی همچنین سفرهای زیارتی به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

Print
177 رتبه بندی این مطلب:
4/0
دی ان ان