• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

همسر شهید داریوش رضائی نژاد در دیدار با شهردار ارومیه عنوان نمود: عملیات عمرانی و فرهنگی شهرداری ارومیه قابل تحسین است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

همسر شهید داریوش رضائی نژاد در دیدار با شهردار ارومیه عنوان نمود: عملیات عمرانی و فرهنگی شهرداری ارومیه قابل تحسین است

وی ضمن تبریک روز فناوری هسته ای به تمامی مردم ایران اسلامی اظهار داشت: برای بار سوم از شهر زیبای شهر ارومیه دعوت شدم، مردم ارومیه مردمانی مهمان نواز و دوست داشتنی دارند و برایم تغییر و دگرگونی در فضاهای عمرانی و زیباسازی بسی مایه خرسندی و تعجب بوده است.

همسر شهید دکتر رضائی نژاد ضمن قدردانی از مهمان نوازی شهردار ارومیه گفت: عملیات عمرانی و نیز ایجاد فضاهای شاد و زیبا شهرداری ارومیه زبانزد مردم ایران اسلامی بوده است و بجاست از زحمات و تلاش های شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه تقدیر و تشکر نمایم.

همسر شهید رضایی نژاد در بخش دیگری از سخنانش در خصوص جایگاه و مقام شهدا گفت: شهید کسی است که از جان خود می گذرد و همه هستی خود، ارزشمندترین داراییش که جانش است را می دهد و آن را فدا می کند، مخلص واقعی این افراد هستند، من بارها به دخترم گفته ام کار اصلی را پدرت و شهدا انجام دادند.

وی در ادامه سخنانش افزود: بسیجی آنقدر تواضع دارد که هیچ چیز را برای خود نمی خواهد هر وقت زندگی مشترکم را تحلیل می کنم این ترس را احساس می کنم که داریوش را ندارم، داغ شهید سخت است، اما خیلی خوشحالم، چون امروز داریوش را من بیشتر احساس می کنم.

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Print
1245 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان