• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پروژه های  جدول گذاری و آسفالت ریزی در سطح منطقه یک در حال اجرا است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پروژه های جدول گذاری و آسفالت ریزی در سطح منطقه یک در حال اجرا است

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  رضا جوان کیا بیان کرد: هم اکنون چندین پروژه همزمان در سطح این منطقه انجام می گیرد که اجرای عملیات جدول کشی و اصلاح جوب و جداول از جمله این پروژه های عمرانی است.
وی ادامه داد: اجرای جوب در شهرک امیریه از اهمیت بسیاری  برخوردار است و هم اکنون در حال انجام است و این امر منجر به روان سازی آب های این مسیر به ویژه در فصل بارندگی می شود  و از ایجاد مشکلات در خصوص گرفتگی آبروها جلو گیری می کند.
جوان کیا  افزود: همچنین  اجرای جوب در کوی فارابی ، آخر خیابان انعام (منشعبات)  نیز در این پروژه قرار می گیرد که اجرای  پروژه در این مسیر حائز اهمیت بوده و شهروندان نیز درخواست اصلاح آن را داشتند که  به سرعت انجام شد.
وی گفت:  این پروژه ها در مدت زمان کم انجام و امید است  به زودی  به اتمام برسد.
شهردار منطقه یک شهر ارومیه از اجرای تک جدول به متراژ 898 متر طول، اجرای جوب 460 متر طول  و کانیوو به متراژ 1075 متر طول و همچنین آسفالت زیره (اصلی) به متراژ 30169 متر مربع ، مرمت آسفالت به متراژ 35645 متر مربع و آسفالت رویه به متراژ 29335 مترمربع در خیابان های کوهسار، شفیع پور، مسیر رفت آبشناسان (اسپیرو)،  خیابان گلستان بلوار ساوالان، میرداماد کوچه 16،  خیابان احمدپور،  آخر خیابان انعام و  بهاران(طریقت) خبر داد.

Print
295 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان