• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام تبریک  شهردارارومیه به مناسبت پایان داعش
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام تبریک شهردارارومیه به مناسبت پایان داعش

به گزارش ارتباطات و بین الملل شهرداری ارومیه در  پیام  محمد حضرت پور؛ شهردار ارومیه آمده است؛

شش سال قبل وقتی که اقدامات وحشیانه داعش در عراق با پشتیبانی تبلیغاتی و نمایشی شروع شد و مردم منطقه را با فضایی از هراس و ترس روبرو کرد و بعضا با خیانت نیروهای بومی و تحت حمایت حکومت های مرتجع به پیشروی خود ادامه داد و جهان با موجودی که آثاری از انسانیت در آن نبود و به نام مقدس اسلام اهداف خود را پیش می برد، کمتر کسی تصور می کرد برای  این گروه درنده پایانی باشد.

اما این اتفاق در سایه جبهه مقاومت اسلامی تحت فرماندهی سردار پرافتخار اسلام و شهادت مدافعان حرم و رشادت های آنها به وقوع پیوست. خلافت خود خوانده اسلامی که به تعبیر مقام معظم رهبری شجره خبیثی بود که آبیاری آن با خون های مردم این منطقه و با حمایت تسلیحاتی و انسانی آمریکا و اسرائیل صورت می گرفت و هدف آنها نابودی تمدن اسلامی و در چالش نگهداشتن دائمی منطقه خاورمیانه بود و این راهبرد با شکست روبرو شد و  تحول بزرگ تاریخی در جهان اسلام به رهبری ایران اسلامی روی داد که در تحولات آینده و مبارزه دائمی با صهیونیسم راهگشا خواهد بود.

این پیروی بزرگ را به پیشگاه رهبر انقلاب، سردار سلیمانی، خانواده های شهدا و ملت شریف ایران و مردم منطقه و جهان اسلام تبریک می گویم و از همکاری تمام نیروهای مردمی، نظامی و دولتی در به پایان رساندن داعش تشکر می کنم.

Print
673 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان