• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام  تبریک شهردار ارومیه به‌مناسبت یازدهم اردیبهشت، روز جهانی کارگر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام تبریک شهردار ارومیه به‌مناسبت یازدهم اردیبهشت، روز جهانی کارگر

به گزارش ارتباطات و بین الملل شهرداری ارومیه، در این پیام آمده است:

 کارگر ستون اصلی و اصیل اقتصاد و تولید کشور است. بنابراین بدون توجه به نیازها و خواسته‌های این قشر زحمت‌کش و مولد نمی‌توان انتظار اقتصادی شکوفا داشت. همواره امور اجرایی نهایی، بر دوش کارگران باشرف و باغیرتی بوده که علی‌رغم همه مشکلات و موانع، چرخ اقتصاد را چرخانده‌اند. اما مع‌الاسف چندی است که مصائبی مانند استفاده از کالاهای غیرایرانی، قاچاق کالا و عدم پرداخت به‌موقع دستمزدها و سرکوب حقوق کارگران، بخشی از کارگران ایران سربلند ما با مشکلاتی مواجه شده‌اند که شایسته است همه نهادها و ارگان‌ها دست در دست هم دهند تا مشکلات کارگر ایرانی مرتفع شود.

در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب، موضوع «حمایت از کالای ایرانی» مطرح شده، قطعا خرید و استفاده از کالای ایرانی، به‌نوعی حمایت از «کارگر ایرانی» نیز محسوب می‌شود. البته ناگفته پیداست که تولیدکننده ایرانی هم باید روی اصل اعتماد، بر کیفیت محصول خود روز به روز بیافزاید تا مردم ایران با «تعصب» دنبال کالای ایرانی بگردند تا اقتصادی شکوفا و باشکوه داشته باشیم.

هم‌چنان که پیامبر عظیم‌الشان اسلام، بر دست پینه‌بسته کارگر بوسه زد و فرمود: «این دستی است که هرگز آتش به آن نمی‌رسد»، بر دست همه کارگران پرتلاش و باغیرت ایرانی بوسه می‌زنم و روز جهانی کارگر را به همه این عزیزان به خصوص کارگران زحمتکش شهرداری ارومیه از صمیم قلب تبریک می‌گویم.

محمد حضرت‌پور ـ شهردار کلان‌شهر ارومیه

Print
532 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان