• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام تبریک شهردار ارومیه به مناسبت نایب قهرمانی تیم والیبال شهرداری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام تبریک شهردار ارومیه به مناسبت نایب قهرمانی تیم والیبال شهرداری

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  مجید آقازاده شهردار ارومیه در پی نایب قهرمانی تیم شهر عاشقان والیبال در لیگ برتر والیبال را طی پیامی تبریک گفت؛  متن پیام تبریک به شرح زیر می باشد:
کسب مقام نایب قهرمانی تیم پرطرفدار شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال ایران نشان از شایستگی و همت والای بازیکنان و کادر فنی و همچنین حمایت‌ بی دریغ هواداران و خانواده بزرگ والیبال دارد.
با اینکه تا مقام قهرمانی یک گام فاصله داشتیم ولی کسب این عنوان نیز چیزی از شایستگی های شما کم نمی کند و یقین دارم روزهای خوب برای والیبال ارومیه و هواداران این شهر در راه است.
اینجانب وظیفه دانستم مراتب سپاسگزاری خود را از شما بلندقامتان به جهت تلاش بی وقفه ، تعهد و حرفه‌ای‌گری , علیرغم مشکلات موجود ابراز نمایم.
همچنین قدردانی ویژه دارم از هوادارانی که با انرژی مثبت خود مسیر صعود تیم شهرشان به فینال این مسابقات را میسر کردند.
پیشاپیش ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو به هموطنان عزیز , این نوید را می دهم که با صلابت تر از همیشه و با کلاس برتر والیبالی در خور نام شهر عاشقان والیبال در لیگ 1400 شرکت می کنیم تا کار نیمه تمام را به سرانجام برسانیم, چون مردم این خطه لایق بهترینها هستند.
به مجموعه ‌دست‌اندرکاران، مربیان و بازیکنان باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه , علی‌الخصوص هواداران فهیم و عاشق والیبال آذربایجان غربی خسته نباشید می گویم و برای تمامی ورزشکاران و تیمهای ورزشی استان که همواره در عرصه رقابت های مختلف ملی و بین المللی پیام آور شادی و افتخار برای استان و ایران هستند آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.
مجید آقازاده 
شهردار ارومیه

Print
435 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان