• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام تبریک شهردار ارومیه به منتخبین مجلس دهم استان آذربایجان غربی
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام تبریک شهردار ارومیه به منتخبین مجلس دهم استان آذربایجان غربی

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

منتخبین مجلس دهم در استان آذربایجان غربی

با سلام و تحیات؛

انتخابات، عالی‌ترین نماد حضور مردم درسپهر سیاسی و اجتماعی و مهمترین عامل تحقق حاکمیت مردم است. این پدیده، در نظام دینیِ مردم سالار، عرصه حاکمیت مردم برمقدرات خویش و زمینه ساز برخورداری از حکومتی پاسخگوست. مشارکت‌ انتخاباتی، از یک سو، جلوه احساس مسئولیت مردم و از سوی دیگر معرّف پذیرش افکار عمومی از سوی حاکمان است.

اینک پس از گذشت نزدیک به چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، جهان دریافته است که مشارکت سیاسی در ایران، محدود به انتخابات نیست و مردم ما در جنگ تحمیلی هشت ساله و دیگر صحنه ها، نشان دادند که در راه پاسداری از انقلابشان، تا پای جان ایستاده اند. 

مردم فرهيخته و متدين و انقلابي استان آذربایجان غربی در سي و هشتمين بهار آزادي، بهاري ديگر در عرصه وحدت، همبستگي و سرافرازي خلق كردند و امت سلحشور با حضور گسترده خود در پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، بار ديگر وفاداري خود را به انقلاب شكوهمند اسلامي ثابت كرده و بيداري و عزم و اراده راسخ خود را به رخ جهانيان كشيدند.

احتراماً؛ در كمال مسرت، توفيق كسب اعتماد مردم غیرتمند استان آذربایجان غربی در راهیابی به مجلس شورای اسلامی را صميمانه به  حضور محترمتان تبريك مي گويم و اميدوارم همدل و همسو با ساير نمايندگان منتخب استان بستر رشد و رونق اقتصادي و اجتماعي  این استان  را فراهم آوريد. در سايه تأييدات حضرت حق تداوم توفيق تان را آرزومندم.

محمد حضرت پور؛ شهردار ارومیه

 

Print
607 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان