• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام تسلیت شهردار ارومیه در پی شهادت مامور آتش نشانی شهرداری بندرعباس
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام تسلیت شهردار ارومیه در پی شهادت مامور آتش نشانی شهرداری بندرعباس

متن پیام شهردار ارومیه به شرح زیر است :

شهادت آتش نشان فداکار«برکت جوزری» که به هنگام کمک به حادثه دیدگان جان خود را از دست داد به خانواده این شهید بزرگوار، جامعه آتش نشانان و همچنین خانواده بزرگ شهرداری بندرعباس تسلیت عرض می کنم .

حماسه و جان فشانی مامور آتش نشان شهرداری بندر عباس و وظیفه شناسی او بار دیگر ثابت کرد روحیه جهاد و ایثار که از دوران پرشکوه دفاع مقدس در دل مردمان این سرزمین شکوفا شده ، همچنان سرزنده و پویاست و جوانان ایران اسلامی حتی از اهدای جانشان برای کمک به هموطنان هم دریغ نمی کنند .

آتش نشانی امتداد افتخار آفرینی های دوران دفاع مقدس است و امروز به فضل الهی روحیه جهاد در جای جای شهرداری های شهر های کشور جاری است و همه مردم کشورمان دیگر بار شاهد حماسه و جان فشانی آتش نشان متعهد و وظیفه شناسی بودند که ایثارگری و گذشت را به زیباترین شکل ممکن به نمایش گذاشت.

 برای این آتش نشان فداکار از درگاه خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان،  دوستان و همکاران او صبر و سلامتی مسئلت دارم .

در پایان گفتنی است؛ مامور آتش نشانی شهرداری بندر عباس،  پنجشنبه شب به هنگام کمک به حادثه دیدگان به هنگام اطفا حریق هتل هرمز جان خود را از دست داد و به درجه رفیع شهادت نایل گردید.

Print
972 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان