• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام تسلیت و همدردی رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه به دنبال جان باختن كودك ٤ ساله در اثر سقوط به كانال آب محله الواج
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام تسلیت و همدردی رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه به دنبال جان باختن كودك ٤ ساله در اثر سقوط به كانال آب محله الواج

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، حسین بخشایشی، رییس شورای اسلامی شهر و  مجید آقازاده شهردار ارومیه در پیامی ضمن ابراز همدردی با والدین کودک ۴ ساله،  جان باختن  این کودک  در اثر سقوط به داخل كانال آب محله الواج در منطقه ۳ شهری را تسلیت گفتند. در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

حادثه درگذشت همشهری کوچک و معصوم‌مان، در اثر سقوط در کانال آب، داغ جانکاهی بر دلهامان نهاد و همه‌‌ی ما  را متاثر ساخت.

به عنوان خدمتگزاران مردم، مراتب تاسف و تاثر خود را از این واقعه ناگوار اعلام می کنیم و این حادثه تلخ را به مردم شهر ارومیه و به خصوص خدمت پدر و مادر داغدیده این فرشته نازنین از صمیم قلب و با اندوه فراوان تسلیت عرض نموده، از خدواند متعال برای خانواده محترم داغدیده صبر و شکیبایی مسئلت می نمائیم.

ضمن عذر خواهی از مردم و دلجویی از این خانواده عزیز، از ورود دادگستری آذربایجان غربی برای پیگیری حادثه  تشکر نموده و اعلام می داریم مدیریت شهری به طور جد ایمن سازی کانال آب محله الواج را در دستور کار قرار داده و هم اکنون عملیات آن را در دست اجرا دارد.

امید است همه ما دست در دست هم، با مسئولیت‌شناسی و ایمن‌سازی شرایط زیست هم‌شهریانمان از بروز حوادث مشابه در آینده جلوگیری کنیم.

حسین بخشایشی 
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه

مجید آقازاده
شهردار ارومیه

Print
250 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان