• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام سرپرست شهرداری ارومیه به مناسبت فرارسیدن هفته دولت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام سرپرست شهرداری ارومیه به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛  غلام رضا عدل دوست، سرپرست شهرداری ارومیه طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر،  هفته دولت را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

هفته دولت هر سال فرصتی ارزشمند برای تجلیل از مقام والای شهیدان رجایی و باهنر  و همچنین یاد کردن از فعالان عرصه دولت و پاس داشت از تلاش های خالصانه و بی بدیل تمامی کسانی که برای سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی کوشیده اند.

مدیریت شهری به عنوان یک نهاد مستقل و عمومی همواره در کنار دولت جهت رشد و توسعه کشور با هدف ارتقاء رفاه و آسایش مردم تلاش کرده و متقابلا فعالان عرصه دولت نیز همراه مجموعه مدیریت شهری در جهت کاهش مشکلات شهری بوده اند که جا دارد از تلاش‌های های این دولتمردان تقدیر و تشکر کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت؛  شهیدان رجایی و باهنر،  هفته دولت را به همه دولتمردان و  کارمندان خدوم، متعهد و تلاشگر شهر  ارومیه تبریک و تهنیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند سبحان برای همه این عزیزان  سرافرازی، سلامتی و توفیقات روز افزون مسئلت می نمایم. و امیدوارم  در سایه اتحاد و همدلی بیش از پیش گام های شایسته ای در مسیر توسعه و آبادانی شهر ارومیه برداریم.

غلام رضا عدل دوست 
سرپرست شهرداری ارومیه

Print
235 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان