• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام شهردار ارومیه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام شهردار ارومیه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه متن پیام بدین شرح است:

در نظام مقدس جمهوری اسلامی که متکی به پشتوانه مردمی است، ساختار روابط عمومی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و اعتماد آفرینی و حفظ و تقویت این سرمایه مهم اجتماعی از طریق انعکاس هنرمندانه خدمات و دستاوردهای دولت و نظام اسلامی، رسالت اساسی مورد انتظار از فعالان متعهد این حوزه می باشد.

امروز زندگی کردن با رسانه نیز به عنوان حلقه ای مهم از نظام ارتباطی،  به بخش جدایی ناپذیر حیات انسان تبدیل شده و تعامل انسان و رسانه، بر بسیاری از مناسبات اجتماعی و از جمله راهبری و مدیریت افکار عمومی تاثیر گذارده است. بر همین اساس می توان گفت که نظام ها و سامانه های مدیریتی و حاکمیتی نیز بدون ارتباط گیری موثر با افکار عمومی قادر به اجرای برنامه های خود نیستند و نمی توانند خدمتی در خور ارائه کنند. "افکار عمومی" پدیده ای است واقعی که با ظهور رسانه های جمعی و ابزارهای ارتباطی شکل گرفت و شناسایی ویژگی ها، تمایلات و مطالبات این پدیده برای برقراری یک ارتباط هدفمند و موثر، ضرورت جهان امروز است و در این میان روابط عمومی ها و رسانه ها، اصلی ترین نهاد در جهت شناخت، ساخت و تقویت افکار عمومی تلقی می شوند.

امروزه با گسترش فناوری های نوین و به تبع آن افزایش ارتباطات، جهان هستی به مثابه  خانه ای کوچک درآمده که همه مردم با یکدیگر به راحتی امکان ارتباط و تبادل اطلاعات دارند، از این رو بهره گیری از دانش روز، برنامه محوری و استفاده مناسب و بهینه از شیوه های نوین و مؤثر اطلاع رسانی بویژه شبکه های اجتماعی که مورد تاکید رهبر انقلاب نیز است، رمز تعالی و رسیدن به موفقیت های بزرگ در روابط عمومی است.

اینجانب ضمن تبریک این روز، برای همه تلاش گران عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی و هنر هشتم، آرزوی توفیق در راه انجام وظایف و مأموریت های محوله، بخصوص در عملی نمودن و اطلاع رسانی شعار سال،  " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" را دارم.

Print
684 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان