• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام شهردار ارومیه به مناسبت روز کارگر
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام شهردار ارومیه به مناسبت روز کارگر

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه در این پیام آمده است:

كار و كارگر از آغازين لحظات خلقت معنا و با گذشت زمان و اوج گيري تمدن هاي بشري، ناشي و متاثر از تلاش هاي شگرف و فعاليت خستگي ناپذير انسانها، معني و مفهومي خاص پيدا كرده است.

بي ترديد رمز پيشرفت و توسعه پايدار يك كشور و يك تمدن در تجلي استعدادها و سرمايه انساني ساعي و كارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و اميد، انديشه خلاق و نبوغ سرشار است و كارگر به عنوان نيروي محركه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ويژه‌‏اي در اين عرصه دارد.

فرهنگ كار، عالي ترين تصوير سازندگي و تحول است كه حضرت محمد (ص) پيامبر مهر گستر اسلام در روند زندگي انسان ها، بر دستان توانمند كارگر بوسه زده و با اين عمل به احسن وجه، منزلتي شگرف به اين قشر بخشيده است.

نكوداشت روز جهاني كار و كارگر به پاس خدمات صادقانه و بي دريغ كارگران شريف، مؤمن و صبور ايران اسلامي، فرصتي مغتنم و بي نظير است تا به تأسي از پيامبر اعظم (ص)، زحمات بي بديل آنان را ارج نهيم.

در حالي كه ايران عزيز اسلامی به سرعت به سوي قله هاي شكوه، عزت و عظمت گام بر مي دارد، كارگران در سنگر كار و توليد، با صبر و ايثار و استقامت و اعتقادي راسخ، سرشار از عشق به ولايت در اين توفيق و شكوه تاريخي نقشي ارزنده ايفا مي كنند.

اين جانب ضمن تقدير از كارگران متعهد و پرتلاش  در عرصه جهاد اقتصادی و سازندگی کشور،  بویژه در شهر ارومیه، اين روز خجسته را به يكايك آنان تبريك عرض نموده، توفيق و سلامتي همه عزيزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

Print
618 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان