• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام شهردار ارومیه به مناسبت سالروز آغاز ولایت و امامت حضرت ولی عصر (عج)
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام شهردار ارومیه به مناسبت سالروز آغاز ولایت و امامت حضرت ولی عصر (عج)

آن زمان که ظلم و جور خلافت عباسی در جهان اسلام به اوج رسیده بود و امام حسن عسکری (ع) در 28 سالگی به شهادت رسیده بود، تنها مساله‌ای که امید شیعیان را برای تحقق عدالت اسلامی و حکومت علوی تقویت می‌کرد، ظهور چهاردهمین معصوم از نسل پیامبر گرامی اسلام بود که تا به امروز شیعه تنها به این امید زنده است و در تلاش است در پرتو ولایت آن حضرت، بخشی هر چند کوچک از حکومت علوی را تحقق بخشد. سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) این امید را در بین شیعیان زنده کرده است که روزی منجی وعده داده شده، ظهور خواهد کرد و ناجی تمام ملت‌ها خواهد بود.

شرایط امروز جهانی، گسترش ظلم و جور بی‌دینان و دنیا طلبان را شاهد است و شیعیان به امید روزی هستند تا قامت زیبای مهدی فاطمه از پس ابر غیبیت ظهور کند و خط بطلانی باشد بر این همه تعدی و ستم. اگرچه امام دوازدهم از نظرها غائب است اما هماره عنایت ایشان شامل حال شیعیان شده و طی طریق را تسهیل کرده است. تاکید بر این نکته که زمین هیچ گاه از حجت الهی خالی نخواهد بود، توانسته قدم‌ها را در طی مسیر کمال انسانیت ثبات بخشد و ناامیدی را در رسیدن به نقطه مطلوب به حداقل برساند.

اینجانب ضمن تبریک سالروز آغاز ولایت و امامت حضرت ولی عصر (عج)، از خداوند متعال تعجیل ظهور ایشان را مسالت دارم و امید دارم شیعیان جهان در پرتو عنایات آن امام همام مراحل توفیق و سعادت را تا زمان ظهور به خوبی طی کنند.

زیستن در ظل توجهات امام عصر (عج) و در خاک پاک ایران زمین و حکومت جهموری اسلامی ایران، افتخاری است که نصیب ملت ایران شده است و به جاست که در شکرگذاری این نعمت الهی، از هیچ تلاشی برای فراهم کردن مینه ظهور دریغ نورزیم.   

Print
805 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان