• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام شهردار ارومیه به مناسبت سومین سالگرد ارتحال مجاهد نستوه آذربایجان
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام شهردار ارومیه به مناسبت سومین سالگرد ارتحال مجاهد نستوه آذربایجان

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، مجید آقازاده شهردار ارومیه به مناسبت سومین سالگرد ارتحال مجاهد نستوه آذربایجان شیخ غلامرضا حسنی پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:

بسمه تعالی
شهر تاریخی ارومیه و سرزمین شهدا و قهرمانان آذربایجان در طول تاریخ مشاهیر و شخصیت های بسیاری را دیده که هرکدام در راستای حفظ تمامیت ارضی کشور و مبارزه با بیگانگان و بیگانه پرستان نقش بارزی داشته و در این راه از همه هستی خویش گذشته اند.
یکی از مهمترین شخصیت های مبارز و مجاهدی که هم در زمان طاغوت ، هم در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و هم در سالهای پس از آن نقشی بی بدیل، غیرقابل تکرار و ماندگار در تاریخ  و امنیت پایدار منطقه دارد مرحوم شیخ غلامرضا حسنی است. عالم وارسته ای که حب وطن را سرلوحه کارهای خود قرار داده و در راه حفظ اسلام حقیقی و همچنین پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن لحظه ای ساکت ننشسته و تا آخرین روزهای عمر پربرکت خویش منشأ خیر و نیکی در آذربایجان غربی بودند و حتی امروزه علیرغم فقدانشان همچنین هستند.
آن مجاهد نستوه هم در سنگر بسیار مهم نماز جمعه و هم در جبهه های نبرد رو در رو با گروهکها و اشرار تروریستی و تجزیه طلب  روندی غیرسازش کار را انتخاب و مهمترین مساله و اولویت اصلی برایشان حرکت در خط ولایت مطلقه فقیه، حراست از این خاک مقدس، پاسداری از انقلاب و یادآوری آرمانهای شهدای والامقام بود.
قطعاً یاد و خاطره مرحوم شیخ غلامرضا حسنی تا ابد در تاریخ انقلاب، ایران اسلامی و آذربایجان ماندگار مانده و هر سال بیش از سالهای قبل، جوانان و نسل جدید با تفکرات و اندیشه حقیقی و والای ایشان آشنا شده و پیروی راستین برایش خواهند بود.
اینجانب در 30 اردیبهشت   1400  سالروز ارتحال ملکوتی آن عالم مجاهد و مبارز خستگی ناپذیر، یاد و خاطره ایشان را گرامی داشته و یادآور می شوم حسنی متعلق به هیچ طیف و گروهی نبوده و وی شخصیتی فراجناحی، فراقومی، فرامذهبی و کاملاً انقلابی است و علیرغم گذشت سه سال از ارتحال ایشان می بینیم اندیشه وتفکر ماندگارشان، همچنان محور فعالیت های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ...  نیز می باشد.

مجید آقازاده 
شهردار ارومیه

Print
268 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان