• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام شهردار ارومیه در محکومیت اقدام اخیر برنامه فيتیله شبکه دو سیما
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام شهردار ارومیه در محکومیت اقدام اخیر برنامه فيتیله شبکه دو سیما

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه متن پيام بدين شرح است:

شاخه های اقوام ایرانی سالهای سال است که در باغ سرسبز انقلاب اسلامی جوانه زده و هر روز درخت این انقلاب  تنومندتر و پربارتر از دیروز می گردد و چشم دشمنان انقلاب همیشه با حسدورزی و كينه توزي سعی در ایجاد تفرقه و اختلاف بین این اقوام را دارد، متأسفانه اقدام اخیر عوامل برنامه فيتیله در یک حرکت ناسنجیده با توهین به قومیت هاي ایرانی، کام  ملت آذربایجان و ایران اسلامی را تلخ کرد.

اینجانب، شهردار اروميه ضمن محکومیت این حرکت ناسنجیده و تفرقه افکن برنامه فيتیله شبکه دو اعلام میكنم که تمامی اقوام و نژادها در سراسر کشور عزیزمان، ایران اسلامی در جهت حفظ و پاسداری از تمامیت ارضی ایران اسلامی شهداي گرانقدري در وقوع انقلاب اسلامي و 8 سال  دفاع مقدس تقدیم نموده اند و به دشمنان اجازه نخواهند داد که از این حرکت دستاویزی برای ایجاد تفرقه و سوء استفاده در برهم زدن نظم اجتماعی ایران اسلامی  درست كنند.

لذا با توجه به فرموده رهبر عزيزمان در سال همدلی و همزباني دولت و ملت نيز قرار داريم از مسئولین صدا و سیما  خواستارم در جهت رسیدگی جدي به اين موضوع و برخورد صریح با عوامل دخیل و  اعلام نتيجه به مردم اقدام عاجل به عمل آورند.

همچنين ما ملت ایران در زیر سايه پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و در پرتو فرمایشات داهیانه مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه ای در  اعتلای و پاسداشت كشور جمهوری اسلامی ایران و ایجاد وحدت در میان تمامی قومیت ها ي آن تلاش خواهیم كردو توطئه هاي کسانی که موجبات تحریک  اقوام را در سر می پرورانند مثل هميشه با هوشیاری در نطفه خفه خواهیم نمود.

درپايان از ملت فهيم آذربايجان درخواست مي كنم مثل هميشه با حفظ متانت و شكيبايي خود مسئولين امر را در پيگيري قانوني موضوع ياري رسانند.

Print
1017 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان