• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیگیری حقوق شهروندان ارومیه در جلسات کمیته‌ی انضباطی سازمان تاکسیرانی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیگیری حقوق شهروندان ارومیه در جلسات کمیته‌ی انضباطی سازمان تاکسیرانی

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه، فخرالدين معصوم زاده، مدير عامل سازمان تاكسيراني شهرداري اروميه بيان كرد: جلسه كميته انضباطي  در راستای تکریم شهروندان و رسیدگی به شکایات صورت گرفته از طریق سامانه پیام کوتاه سازمان، مراجعه‌های حضوری و تماس‌های تلفنی تشکیل مي يابد.

وي عنوان كرد:  در جلسه كميته انضباطي  به پرونده‌های مطروحه و شکایات شهروندان ارومیه رسیدگی شد و در پایان احکام صادره به رانندگان متخلف ابلاغ و در پرونده سازمانی آن‌ها درج گردید.

معصوم زاده گفت:  ما در تلاش برای هر چه‌بهتر شدن ناوگان حمل‌ونقل عمومی هستیم و دراین بخش آماده دریافت تمام پیشنهادات و انتقادت شهروندان هستیم و با تاکسی‌هایی که خلاف مقررات عمل كنند، برخورد مي كنيم.

وي بابیان اینکه رانندگان وسایل حمل‌ونقل عمومی با توجه به حساسیت این شغل باید از فیلترهای مختلفی تعین صلاحیت شوند تا شهروندان در استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی احساس امنیت و آرامش داشته باشند، خاطرنشان کرد :  درخواست مي شود که شهروندان به این مهم توجه کنند و با خودروهای مسافربر شخصی غیرمجاز که هیچ‌گونه هویتی جهت شناسایی ندارند، خودداری نمایند چرا زمانی که به هر دلیلی با مشکلی مواجهه شوند قابل‌پیگیری نیست.

مدير عامل سازمان تاكسي راني شهرداري اروميه از همراهی خوب تاکسیرانان ارومیه که خود را ملزم به رعایت مقررات و همکاری با سازمان تاکسیرانی می‌دانند و در انجام‌ وظیفه و تکریم شهروندان کوشا هستند، تقدیر و تشکر کرد.

Print
518 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان