• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

کتاب مجموعه مقررات جذب و بکارگیری نیروی انسانی در شهرداری ها منتشر شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

کتاب مجموعه مقررات جذب و بکارگیری نیروی انسانی در شهرداری ها منتشر شد

به گزارش روابط عمومی  شهرداری ارومیه، این کتاب شامل شش فصل است که عناوین آنها عبارتست از: "سوگندنامه و منشور اخلاقی و اداری شهرداری ها" ، "فرایند جذب و بکارگیری نیروی انسانی در شهرداری ها" ، " دستورالعمل استخدام پیمانی در شهرداری ها".

" دستورالعمل استخدام پیمانی در مشاغل عملیاتی آتش نشانی" ، " ضوابط تشکیلاتی شهرداریها" و " دستورالعمل اجرایی ضوابط تشکیلاتی شهرداری ها" سایر عناوین این کتاب است.

شایان ذکر است شیوه نامه ورود به خدمت در شهرداری ها در قالب دو دستورالعمل  شامل " دستورالعمل استخدام پیمانی در شهرداری ها" و " دستورالعمل استخدام پیمانی در مشاغل عملیاتی آتش نشانی" تهیه و پس از تصویب در شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداری ها و دهیاری های کشور توسط وزیر کشور ابلاغ شده است.

همچنین" ضوابط تشکیلاتی شهرداریها" با توجه به ماموریت ها و استراتژی های کلان و عملیاتی شهرداری ها و نیز سایر اطلاعات لازم با رویکرد افزایش اثربخشی، سرعت و کیفیت خدمات تهیه شده و این ضابطه شامل دامنه شمول، سیاست ها و اصول حاکم، تعاریف و اصطلاحات ساختاری، ضوابط ایجاد واحدهای سازمانی، ضوابط کمی ساختار سازمانی و فرایند طراحی وتصویب ساختار سازمانی شهرداری ها می باشد که در اردیبهشت 94 به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است.

شهرداری ها، شوراها و سایر دست اندرکاران عرصه مدیرت شهری وعموم علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند به انتشارات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مراجعه نمایند.

Print
1129 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان