• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

کیوسک های سطح شهر ارومیه ساماندهی می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

کیوسک های سطح شهر ارومیه ساماندهی می شود

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، حسین پناهی با بیان اینکه افزایش و واگذاری دکه در سطح شهر ممنوع می باشد، بیان کرد:  لذا مدیریت شهری در راستای ساماندهی آنان با توجه به موضوع مهم ارومیه 2020 اقدام خواهد نمود.

وی گفت:  در راستای توجه به زیبایی شهری و متمرکز نمودن کیوسک ها، مدیریت شهری با استفاده از راهکارها و تکنولوژی های روز دنیا اقدامات اساسی را با مشارکت بخش خصوصی داخلی انجام خواهد داد.

وی با  بیان اینکه  ساماندهی یک امر ضروری است، بیان کرد:  در دوره چهارم شورای اسلامی شهر ارومیه مصوبات قابل قبولی در بخش ساماندهی کیوسک های سطح شهر ابلاغ شد اما متأسفانه اجرایی نشد و لذا معاونت خدمات شهری باید نسبت به آن بطور جد وارد عمل شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد:  بیشتر کیوسک های سطح شهر در راستای ایجاد اشتغال و توانمندسازی و کمک به جمع کثیری از تحت پوشش های بهزیستی و کمیته امداد ایجاد شده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد:  در جلسه کمیسیون خدمات شهری با کلیات پیشنهاد سرمایه گذار داخلی در جهت ساماندهی کیوسک ها موافقت و به صحن شورا ارجاع داده شد.

وی گفت:خروج از روش های سنتی و ورود به روش ها و تکنولوژی های نوین باید در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد و با توجه به اینکه ارومیه در سال 2020 بعنوان شهر بین الملل گردشگری معرفی خواهد شد باید توجه بیستری به سیما و منظر شهری و معرفی نقاط گردشگری و توریستی شهر ارومیه داشته باشیم.

Print
535 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان