• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

 رفع دغدغه های حمل و نقل درون شهری در اولویت کاری شهرداری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رفع دغدغه های حمل و نقل درون شهری در اولویت کاری شهرداری

رفع دغدغه های حمل و نقل درون شهری در اولویت کاری شهرداری قرار دارد.

 سرپرست دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: هماهنگ با نهادهای دخیل در حمل و نقل، تمام توان خود را برای رفع مشکلات این حوزه بکار می گیریم .

   به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی ارومیه؛ حمیدرضا حاجوی در بیست و چهارمین مجمع عمومی سالیانه اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور که در ارومیه برگزار شد با بیان اینکه در حال حاضر قریب به 1200 شهرداری و 27 هزار دهیاری در کنار 6 اتحادیه زیر نظر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور قرار دارند افزود: 5 اتحادیه از این اتحادیه ها، در ارتباط با حمل و نقل است که اتحادیه های حمل و نقل همگانی، تاکسیرانی، اتوبوسرانی، حمل و نقل ریلی و پایانه ها را شامل می شود .

وی افزود: این حوزه بر حسب عملکرد، رسالتی بس عظیمی بر عهده دارد و طراحی و اجرای برنامه های پیشبردی، هدفمند و منسجم از ضروریات این حوزه محسوب می شود چرا که باید به نحو احسن به مردم خدمات ارائه دهند .

 

وی در ادامه سخنان خود به تعامل و هماهنگی لازم با نهادهای مرتبط در حمل و نقل، در اجرای اهداف مهم این حوزه از قبیل صدور کارت هوشمند یکسان بار و مسافر، نوسازی ناوگان فرسوده، پیگیری مشکلات تاکسیرانی ها در زمینه تبلیغات و ارتقای شاخص های علمی کارکنان تاکسیرانی تاکید کرد .

 

Print
1331 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان