• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

 شهردار ارومیه در مراسم تجلیل از قاریان ممتاز کشوری؛ برای مأنوس شدن نسل جوان با قرآن باید  اهتمام ویژه ای داشته باشیم
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه در مراسم تجلیل از قاریان ممتاز کشوری؛ برای مأنوس شدن نسل جوان با قرآن باید اهتمام ویژه ای داشته باشیم

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه،در مراسمی که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه از حامد ولیزاده و فاطمه زرین، نفرات برتر سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم  تجلیل شد.

محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در این مراسم با بیان اینکه  قاریان ممتازی مانند آقای ولیزاده و خانم زرین ذخیره ارزشمند و معنوی برای شهرارومیه است، خاطرنشان کرد: تجلیل شورای اسلامی شهر و شهرداری از این قاریان ممتاز قرانی در راستای ارج نهادن به مقام آنان و ایجاد زمینه هم اندیشی با جامعه قرآنی و پیشبرد طرح‌ها و توسعه فرهنگ قرانی در ارومیه است.

وی با بیان اینکه امروز فرهنگ قرانی حاکم بر جامعه است، اظهار داشت: باید پیام انسان‌ساز این کتاب الهی را به جامعه منتقل نماییم و برای مأنوس شدن نسل جوان با قرآن اهتمام ویژه داشته باشیم.

شهردار ارومیه با تاکید بر اینکه بروز پدیده هایی چون طلاق واعتیاد را تنها ناشی ازمعضلات فقر و بیکاری نیست، بلکه دوری از قران کریم است، تصریح کرد: باید در تمام مراحل زندگی آموزه های قران کریم  را سرمشق زندگی قرار دهیم تا از گزند آسیب های اجتماعی در امان  بماینم.

گفتنی است؛ حامد ولیزاده و فاطمه زرین به نمایندگی از استان آذربایجان غربی در مسابقات کشوری قرآن کریم  در رشته قرائت و حفظ  حضور یافته بودند،د که توانستند  رتبه های ممتاز و عالی کشوری را به خود اختصاص دهند. 








Print
587 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان