• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم تجلیل از قاریان ممتاز کشوری؛ عمل به آموزه های قرآنی نقش مهمی در کاهش ناهنجاری های اجتماعی دارد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم تجلیل از قاریان ممتاز کشوری؛ عمل به آموزه های قرآنی نقش مهمی در کاهش ناهنجاری های اجتماعی دارد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ در مراسمی که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد، از حامد ولیزاده و فاطمه زرین، نفرات برتر سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم  تجلیل شد.

پرویز جلیلی، رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در این مراسم، با بیان اینکه کسب مقام های ممتاز قرانی توسط قاریان آذربایجان غربی و شهر ارومیه یک افتخار بزرگ  برای  این دیار و کشور است، گفت:  این افتخار، درجه بزرگی از علم و تقواست است که کمتر کسی می تواند به آن نایل شود و باید آن را ارج نهاد .

وی خاطر نشان کرد: قران کریم در تمام ابعاد مختلف زندگی اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نقش هدایت گری ایفا می کند و استفاده راهبردی از برنامه های قرآنی برای رده های مختلف سنی  بهترین راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

جلیلی با  تاکید بر اینکه معرفت و شناخت نسبت به قرآن جامعه را از گزند آسیب‌ها در امان می‌دارد، تصریح کرد: عمل به قرآن در کنار فراگیری آموزه های قرآنی نیز عامل مهمی در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی است.

محمد خلیل پور، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه کسب مقام های ممتاز قرانی در وضعیت کنونی که وهابیون در جامعه  جهانی اسلامی حضور دارند، افتخار بزرگی است که باید آن ارج نهاد ، بیان کرد:  عمل به فرامین قرانی باعث رشد و شکوفایی می شود و دوری از آن  باعث بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.

گفتنی است؛ حامد ولیزاده و فاطمه زرین به نمایندگی از استان آذربایجان غربی در مسابقات کشوری قرآن کریم  در رشته قرائت و حفظ  حضور یافته بودند،د که توانستند  رتبه های ممتاز و عالی کشوری را به خود اختصاص دهند.


Print
568 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان