• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تداوم صدرنشینی یاران معروف با شکست سایپا
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تداوم صدرنشینی یاران معروف با شکست سایپا

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور عصر امروز يكشنبه سيزدهم دي ماه با انجام شش دیدار درشهرهای اردکان ، مشهد ، بندرعباس ، ارومیه ، ورامین و زاهدان دنبال شد.

اما در یکی از اين شش بازي هفته چهاردهم ، تیم واليبال شهرداری ارومیه از ساعت 17 در سالن 6000 نفری غدیر میزبان تیم  سايپا تهران بود که این بازی در خاتمه با نتیجه 3 بر یک به سود تیم شهرداری ارومیه به پایان رسید.

شاگردان جهانگیر سید عباسی در تیم شهرداری ارومیه ست هاي اول ، سوم و چهارم را به ترتيب با امتيازات 25 بر 17 ، 25 بر 14 و 25 بر 17 پیروز شدند و تنها ست دوم را با امتیاز 25 بر 21 به حریف واگذار کردند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در آغاز این مسابقه از ترکیب سعید معروف ، میلاد عبادی پور ، حامد رضایی، آرمین تشکری ، مهدی بازارگرد ، آرش كشاورزي و عبدالرضا علیزاده(لیبرو) استفاده کرد و در ادامه به امیر برزگری ، فرهاد پیروت پور و وحید سیدعباسی فرصت حضور در زمين را داد.

ناصر شهنازي نيز برای شروع بازی از ترکیب اولیه مجتبی شبان ، مجتبی قلی زاده ، مهدی رنجبر ، ساسان دژارا ، جواد حسن آبادی ، علی نوروز پور و مصطفی حیدری (لیبرو) برای تیم سايپا استفاده کرد.

حمید حق بین به عنوان ناظر اين ديدار از سوي فدراسيون واليبال انتخاب و معرفی شده بود و ابراهیم فیروزی و مهدی نویدی به ترتيب به عنوان داوران اول و دوم امر قضاوت اين ديدار را عهده دار بودند.

تیم شهرداری ارومیه با کسب این پیروزی 37 امتیازی شد و با 12 برد و یک بازی بیشتر نسبت به حریفان در صدر جدول رده بندي باقی ماند.

گفتني است هفته پانزدهم رقابت هاي ليگ برتر واليبال روز چهارشنبه شانزدهم دي ماه برگزار خواهد شد و با توجه به اينكه دو تيم شهرداري اروميه و گوهر كوير زاهدان ديدار هفته پانزدهم خود را زودتر از موعد برگزار كرده اند ، روز چهارشنبه استراحت خواهند داشت تا در هفته شانزدهم مقابل حريفان خود صف آرايي كنند.

منبع: سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه

Print
820 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان