• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

  مراسم افتتاحیه و رزمایش طرح نوروزی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مراسم افتتاحیه و رزمایش طرح نوروزی

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، در این مراسم شهردار ارومیه با تقدیر و تشکر از اقدامات انجام گرفته در جریان طرح زمستانی پلیس راهور و راه و نیز دستگاههای اجرایی همکار این طرح، اقدامات شهرداری ارومیه در اجرای طرح نوروزی را مورد اشاره قرار داد و گفت: شهرداری ارومیه اقدامات لازم از قبیل خط کشی کامل خیابانها، توجه جدی به چراغهای راهنمایی و اتوبوسهای درون شهری را مد نظر قرار داده است تا بتواند به مسافران نوروزی خدمات لازم را ارائه دهد.

وی ادامه داد: ایستگاههایی نیز در ورودی شهر مستقر شده و ورودیها نیز تزئین و گلکاری شده است تا از مسافران نوروزی در بدو ورود استقبال مناسبی به عمل آید.

در این مراسم جباری، رئیس ستاد اجرایی سفرهای نوروزی نیز اجرای این طرح را در قالب طرح کشوری و همزمان با سایر استانها نیز عنوان کرد و افزود: استان آذربایجان غربی با 5 هزار تخت مسافرتی آماده پذیرایی از مسافران است که طی 6 ماه آینده 1100 تخت نیز به این میزان اضافه خواهد شد.

به گفته جباری، به تعداد تختهای دایر استان مسافران در مدارس و پایگاههای آموزش و پرورش نیز پذیرایی خواهند شد که در کنار این مسئله آماده سازی اماکن گردشگری و تهیه بسته های سفر و توزیع نقشه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش سردار شرفی، فرمانده انتظامی استان استفاده از ظرفیت دستگاههای اجرایی استان را برای ایمن شدن سفرها مورد تأکید قرار داد و گفت: نیروی انتظامی تلاش در جهت برقراری امنیت را مورد توجه قرار داده است و در مورد امنیت جاده ها نیز با سرعت غیر مجاز، سبقت غیر مجاز و استفاده از تلفن همراه حین رانندگی و عدم استفاده از کلاه ایمنی و کمربند را به شدت مورد توجه قرار داده است.

Print
766 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان