• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

100 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی  افزوده می شود
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

100 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده می شود

شهردار ارومیه در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل:

به گزارش مدیریت ارتباطات و بین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور،  شهردار ارومیه در مراسم  گرامیداشت 26 آذرماه روز حمل و نقل  با تبریک این روز به تلاش گران حمل و نقل شهرداری و تشکر از آنها گفت: علی رغم وجود تنگناهای مالی در مدیریت شهری ارومیه در طول سه سال گذشته توانسته در حوزه حمل و نقل عمومی عملکرد خوبی را رقم بزند.

وی با بیان اینکه در طول 6 سال گذشته کمکی از سوی دولت برای مدیریت شهری جهت  توسعه حمل و نقل عمومی صورت نگرفته است، اظهار کرد:  مدیریت شهری ارومیه  در راستای ارتقای زندگی شهری،   100 دستگاه اتوبوس درون شهری  و 50 دستگاه ون جهت حمل و نقل مسافران در حاشیه شهر خریداری کرده است.

شهردار ارومیه با تاکید بر اینکه پایبند به یک سری درآمد ها نباشیم و معاونت حمل و نقل و ترافیک در این خصوص نشان داد که خواستن توانستن است، گفت: کاهش درآمد، حوزه حمل و نقل با روشهای جدید درآمدی آشنا کرد و امروز خودکفا هستند که قابل تقدیر است.

وی در ادامه بیان کرد: من از کارکنان شهرداری تشکر می کنم که اجازه بهره برداری سیاسی به برخی افراد را به بهانه تاخیر حقوق ها ندادند و هم گرایی خودشان را نشان دادند.

شهردار ارومیه عنوان کرد:  امروز میران کارکنان تحصیل کرده شهرداری ارومیه افزایش یافته که در پویایی سیستم تاثیر خواهند گذاشت

وی با بیان اینکه در حال حاضر 30 درصد بودجه شهرداری ها از طریق مردم تامین می شود در حالی که ما به دو درصد هم نرسیده ایم ، بیان کرد: برای  برون رفت از بحران های  مالی در مدیریت شهری نقش  مشارکت مردم در تامین درامدهای شهرداری بسیار حایز اهمیت است.

شهردار ارومیه خاطر نشان  کرد: سال 97،  سال رونق اقتصادی برای دولت و مدیریت شهری  رقم می خورد.

Print
534 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان