• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

110 دستگاه اتوبوس شهری ارومیه باز سازی شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

110 دستگاه اتوبوس شهری ارومیه باز سازی شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  مهدی مژدهی فر با بیان اینکه از ابتدای امسال تا تاکنون 110 دستگاه  اتوبوس ملکی وشخصی بازسازی شده است، اظهار کرد:  روند بازسازی اتوبوس ها در تعمیرگاه مرکزی سازمان حمل و نقل و بار مسافرشهرداری ارومیه  و توسط پیمانکاران بخش خصوصی  و نیروهای  فنی و خدماتی با هزینه بسیار پایین و بدون تحمیل هزینه اضافی برای  شهرداری تداوم دارد.

وی افزود:  این باز سازی شامل صافکاری،  نقاشی،  تعمیرات موتور،  پمپ و تعویض صندلی هاست.

به گفته رییس سازمان حمل و نقل و بار مسافرشهرداری ارومیه  بازسازی های صورت گرفته توانسته درصد زیادی از ناوگان اتوبوس رانی را مناسب سازی و کارکرد و کارآیی این اتوبوس ها را تا چند سال آینده مطلوب کند.

مژدهی فر با بیان اینکه میانگین عمر ناوگان اتوبوس رانی شهر ارومیه  11 سال و استاندارد کشوری ده سال است ، تصریح کرد:  با توسعه و بازسازی ناوگان اتوبوس رانی شهر ارومیه توانسته ایم میانیگین عمر ناوگان  را به ده سال یعنی استاندارد کشوری برسانیم.

وی با یادآوری اینکه روند بازسای اتوبوس های شهری همچنان تدوام دارد،  ادامه داد:  بازرسان ویژه فنی برای کنترل وضعیت فنی اتوبوس ها و جلوگیری از فعالیت اتوبوس های دارای نقص فنی فعالیت و جهت بازسازی به تعمیرگاه مرکزی سازمان هدایت می شوند.

به گفته رییس سازمان حمل و نقل و بار مسافرشهرداری ارومیه  در حال حاضر تعداد ۳۴۳ دستگاه اتوبوس درون شهری به طور روزانه مشغول جابجایی مسافران در سطح شهر ارومیه هستند.

Print
505 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان