• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

37هزارو 510 بار سامانه 137 شهرداري اروميه به صدا درآمد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

37هزارو 510 بار سامانه 137 شهرداري اروميه به صدا درآمد

طی سال گذشته؛

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ احسان مهدی پور بیان کرد: در طول سال 97 تعداد 9هزارو 233 تماس تلفنی از سوی شهروندان با موضوع اجرائیات، پیشگیری و تکدیگری دریافت شده است.

وی  با بیان اینکه از این تعداد تماس تعداد 12 هزارو 967 تماس در رابطه با نواحی شش گانه و سگهای ولگرد گزارش شده است، اظهار کرد:  تعداد 9هزارو 366 تماس مرتبط با شهرداری مرکزی و خدمات شهری مناطق، تعداد 4هزارو 503 تماس مرتبط با سازمان های تابعه و نیز تعداد یک هزارو 441 تماس در رابطه با معاونت ها و ادارات شهرداری ارومیه گزارش دریافت شده است.

مسئول سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری ارومیه با اعلام اینکه سامانه مدیریت شهری 137 ارومیه به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی شهروندان در موارد مرتبط با شهرداری است،  گفت:  ارائه و پیگیری درخواست بدون مراجعه حضوری به شهرداری،  کاهش ترددهای درون شهری و تراکم کار مناطق و سازمان ها،  ارتباطی آسان و یکسان و شبانه روزی با شهرداری با مشارکت مردمی در حل معضلات شهری و صرفه جویی در هزینه و وقت را از مزاياي ارتباط با سامانه 137  است.

وی افزود: همه این تماس ها و پیگیری های شهروندان در طی تماس کارشناسان 137 با مسئول مربوطه جهت مرتفع نمودن مشکل در سطح محله یا منطقه است  و بعد از جمع بندی گزارشات و نتیجه گیری مستقیماً به دفتر شهردار ارسال می گردد.

Print
317 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان