• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

46 حلقه مار در سطح شهر ارومیه زنده گیری شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

46 حلقه مار در سطح شهر ارومیه زنده گیری شد

 به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ بهنام غفاری در رابطه با سوالاتی در خصوص افزایش عملیات های زنده گیری مار در سطح شهر ارومیه اظهار کرد: از ابتدای سال 98 تا 22 تیرماه همان سال تعداد 39 مورد زنده گیری مار در سطح شهر از توسط ایستگاههای آتش نشانی انجام شده است.
وی افزود: امسال نیز افزایش محسوسی را شاهد نیستیم و در مدت مشابه امسال نیز تعداد 46 حلقه مار زنده گیری و تعدادی از این آمار به اداره کل حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی تحویل و تعدادی نیز در زیستگاه طبیعی خود رهاسازی شده است.
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده مار در معابر و یا محل زندگی خود با شماره 125 تماس گرفته تا همکاران ما در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کنند و ضروری است از اقدام خودسرانه در این راستا بپرهیزند.
وی با رد شایعاتی در خصوص افزایش محسوس در آمار عملیات های مارگیری طی امسال تصریح کرد: تفاوت چندتایی در تعداد عملیات ها لزوماً به معنای افزایش معنادار و محسوس آمار نیست و برخی سالها بین 5 تا 6 عملیات بیشتر و برخی سالها همین تعدادکمتر می شود.

Print
519 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان