• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: بالفعل کردن ظرفیت‌های نهفته بین مردم تبلور واقعی عزم ملی است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: بالفعل کردن ظرفیت‌های نهفته بین مردم تبلور واقعی عزم ملی است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار داشت: ظرفیت‌های نهفته بین بانوان کارآفرین، مبتکر و توانمند در آذربایجان غربی به ویژه مرکز استان به عبارتی ارومیه باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه  به نقل از خبرگزاری فارس لطیفه مبین با اشاره به اینکه برای استفاده از توانمندی‌های بانوان فعال، نخبه و فرهیخته شهر باید گام‌های بلندی برداریم، ادامه داد: بانوان معمولا در عرصه‌هایی که مسئولیت پذیرفته‌اند، اعم از سطوح ملی و فراملی حضور چشمگیر و تاثیرگذاری داشته‌اند.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه با اظهار به اینکه در این صورت برای توسعه شهر و بهبود مدیریت شهری می‌توان گام‌های بلندی برداشته و برکات آن را در زمینه‌های مختلف دید.

وی با بیان اینکه تدوین بانک اطلاعاتی بانوان نخبه و نام‌آور استان همچنین ارومیه می‌تواند ما را در تحقق دادن به این مهم یاری برساند، اضافه کرد: در جلسات و نشست‌های مختلف می‌توان از نظرات علمی کارشناسان زن حداکثر استفاده را کرد.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه در صورت امکان موارد مورد نظرشان را می‌توان به کار بست، ادامه داد: بالفعل کردن ظرفیت‌های نهفته بین مردم تبلور واقعی « عزم ملی» به شمار می‌رود.
مبین با بیان اینکه بانوان در عینیت بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نقش کلیدی بر عهده دارند، بیان داشت: فرهیختگان، نخبگان، مخترعان و مبتکران می‌توانند به روند توسعه استان و کشورمان بیش از پیش شتاب دهند.

مبین با اشاره به اینکه از توان علمی، فرهنگی و معنوی جوانان باید حداکثر استفاده را کرد، گفت: در این صورت می‌توان به افق و چشم‌انداز ترسیم شده در سال 1404 دست پیدا کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال شکل دادن انحصار صنعتی و علمی هستند، ادامه داد: ما به پشتوانه نخبه‌های جوان کشورمان حصار دشمنان را شکسته و به دستاوردهای نوین برای خدمت به بشریت دست یافته‌ایم.

Print
392 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان