• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

در اردیبهشت سال 94 صورت می گیرد؛ برگزاری نمایشگاه سرمایه گذاری در شهر ارومیه
Anonym

در اردیبهشت سال 94 صورت می گیرد؛ برگزاری نمایشگاه سرمایه گذاری در شهر ارومیه


به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، عصمت گرامی با بیان اینکه شهرداری ها به عنوان یک نهاد مردمی و مستقل از دولت تمامی در آمد خود را از شهروندان تامین می کنند، اظهار کرد: درآمد های حاصله از شهروندان چون درآمد حاصل از خدماتی چون عوارض نوسازی و صدور پروانه ساختمانی جوابگو برای انجام فعالیت شهری نیست.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ها باید به دنبال منابع پایدار باشند، گفت: طی اواسط دوره سوم وبا آغاز دوره چهارم شورای اسلامی شهر ارومیه به منظور کسب درآمد بیشتر برای شهرداری ارومیه بر جذب سرمایه گذار و گردشگر تمرکز شد.

گرامی عنوان کرد: اکنون شهرداری ارومیه قسمتی از منابع پایدار خودرا از طریق سرمایه گذاری بر روی مجتمع های تجاری، مسکونی و خدماتی کسب می کند.

وی افزود: همچنین شهرداری ارومیه با جذب سرمایه گذار پروژ های نیز در بخش خدماتی و رفاهی چون احداث شهربازی مدرن و فروشگاه زنجیره ای در دست مطالعه دارد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر اینکه برای سرمایه گذاری در شهر ارومیه نباید تنها به سرمایه های بومی و داخلی کشور اکتفا کرد، اظهار کرد: برای کسب منابع درآمدی بیشتر و اجرای انواع پروژه های عمرانی در شهر باید بر روی سرمایه های سرمایه گذاران خارجی نیز توجه ویزه کرد.

وی با بیان اینکه اکنون شرکت سرمایه گذاری شهرداری ارومیه راه های جذب سرمایه گذار را برای شهر ارومیه را برنامه ریزی می کند، اظهار کرد: حضور در نمایشگاه های داخل و خارج از کشور برای شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های شهر ارومیه در جذب سرمایه گذار موثر خواهد بود.

گرامی اضافه کرد: در راستای جذب سرمایه گذار و شناسایی جاذبه های گردشگری شهر ارومیه نمایشگاهی سرمایه گذاری در ازدیبهت سال 94 در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.
Print
1305 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان